Sp1 -2 Najaarsmeeting 2011

Keuze data

  • 27-28 aug

    Stemmen: 3 33,3%
  • 3-4 sept

    Stemmen: 0 0,0%
  • 17-18 sept

    Stemmen: 6 66,7%

  • Totaal aantal stemmers
    9

Hakman

MF veteraan
2 okt 2004
3.722
0
Groningen
Hebben we belangstelling voor een tweede meeting dit jaar? De afgelopen keer in Zuid Limburg, Duitsland en België was een groot succes. Het enige probleem was de warmte *D Daar gaan we wat aan doen, de tweede meeting is in het mooie Noorden.

SP meetings in het Noorden zijn ook wel bekend onder de naam:

Northern RideOut

Hierbij een drietal mogelijkheden voor een weekend. Mensen die van ver komen kunnen vrijdagavond aankomen, voor een slaapplek wordt gezorgd. Verzamelplek is in de stad Groningen, we gaan zaterdag en zondag rijden. Zaterdagavond stappen in Stad, een onvergetelijke ervaring!
De routes worden verdeeld over Groningen, Friesland en Drenthe.

Kenners weten dat hier de mooiste, bochtigste en meest verkeersluwe routes van NL liggen!

Stemmen kan in juni, vervolgens leggen we het weekend vast.

:]

Limburg3.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gewoon stemmen joh, dan is de kans groter dat je kan!

Nog even toelichting. Als er dertig man komen ga ik de camping reserveren, maar bij lagere aantallen kan het bij mij thuis geregeld worden. Alleen een slaapzakje meebrengen. Ik zorg voor de boodschappen, de kosten worden gedeeld (dit is de 'methode Vincent'). Dus minimale kosten, maximaal plezier.

*O*
 
helaas, al die weekenden vallen precies in mijn 3-weken vakantie! had graag weer een ritje willen maken met mede-sp'ers!
 
Hey, goed initiatief Hakman! Ik heb mijn planning nog op de oude computer, maar die zal ik er binnenkort ff naast leggen.

Niet dat ik de intentie heb om eind augustus nog steeds met die SP bezig te zijn, maar mezelf kennende.... mag ik op de Hawk ook mee eventueel?
 
Heb gestemd op het augustus weekend. Maar onder voorbehoud dat ik in nederland ben... En ik laat mij aan alle kanten passeren....
 
Ey leuk idee om een keer in het noorden te rijden..

Ik heb net de laatste optie gestemt. De andere 2 zit ik nog in denemarken. Weet alleen niet zeker of ik tegen die tijd nog de SP heb. Maar mag met de tourbuffel ook wel mee hoop ik

GroteFoto-8X4LVALA.jpg


:W
 
Zaterdag kan ik helaas niet, maar zou op zondag wel mee kunnen rijden. :]

Jullie zijn op zaterdag natuurlijk welkom bij mij op de 'zaak' . Regel ik koffie en gebak. ;)
 
Laatst bewerkt:
ik wel er oook wel bij zijn. Moet alleen kijken want in september mmm. laatste weekeind van augustus zou ik wel kunnen als het goed is. haha. verder begint de competitie weer Maar zondagen kan ik altijd dus ben er zeker een dag bij. al is voor een dag naar het noorde rijden wel ver. liever een weekeind dan kan ik achte pralien aan rijden. mooi geluidje hahah. mij kleine cam is alweer aktief op deze motor wel vooruit filmend.
mijn nieuwe camera en die steun van arlo klopt niet samen dan filmt hij namelijk heel laag.
 
Ik heb wel zin om aan te haken.

Heb al bijna 2 jaar niet gereden ivm de rug maar als het in het noorden is
kan ik gezien de afstand wel een paar km mee rijden.
 
Mannen zoals het er nu uit ziet wordt het september dat jullie een ride-out zullen hebben. Helaas kan ik dan er niet bij zijn. Ik zit dan ergens in Peru of Bolivia.

Balen, want was er graag eens bij geweest daar in het koude noorden!
Untitled6.jpg
 
Wat is dat? Spitsbergen? Misschien dat ik wat ijsberen kan regelen voor de kick.
Maar goed plan hoor Vincent, dat Zuid Amerika!
 
OK, het wordt dus 17-18 september. Eén dag kan natuurlijk ook, ook twee dagen met overnachting. Kosten blijven beperkt tot de kosten van de boodschappen. Je kunt me meilen of PB'en met je voorkeur. Een laatste oproep volgt na de eerste week van september!
 
Helaas moet ik me afmelden voor deze rit.
Hoop er nog eens bij te kunnen zijn bij de altijd gastvrije H@kman!

Veel plezier en groetz Don
 
Jammer Don, tot een volgende keer! Eind deze week stuur ik PB's uit voor de bevestigingen. Duimen voor mooi weer met z'n allen. ;)
 
De voorspellingen voor het volgende weekend zien er nu niet goed uit. '( Te vroeg natuurlijk om conclusies aan te verbinden. Gezien het aantal belangstellenden is één dag, de zondag, denk ik genoeg. Maar wel met de mogelijkheid om de avond te voren, de zaterdag al aan te komen zodat we zondag rond 11.00 uur kunnen gaan rijden. Ik stuur PB's aan degenen die hier hebben gereageerd, anderen kunnen mij PB'en voor gegevens. :W

Niet iedereen heeft z'n PB aan staan, mail of PB mij even of je komt en of je gebruik maakt van de overnachting?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan