sp1/2 of ex sp rijders meeting 2012

welke data komt iedereen het beste uit??

  • 18/19/20 mei

    Stemmen: 7 100,0%
  • 25/26/27 mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • 1/2/3 juni

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    7
we houden het in de gaten...... maar idd. een weekend regen en koud is niet leuk. Verzetten kan altijd nog. Een andere datum vinden is een veel groter probleem!
 
Laatst bewerkt:
ja mee eens. maar ja om een weekeind regen te rijden omdat het moet op die datum??? we houden het in de gate en verzetten alleen op het aller laatste moment. ok.

p.s. vrijdag hoe laat kunnen we terecht??
 
tja kijk maar: willen mensen nog wat avondeten? vanaf uurtje of 18:00...
schat zo in dat de noorderlingen tussen 21:00 en 22:00 arriveren.
Kzal het bier koud zetten!
 
hahah ik denk ook as rond die tijd. ik hoop iets eerder net voor 9 uur maar dan moet ik mijn training over kunnen geven aan een andere trainer.
 
We pakken onderweg wel wat te eten, schat in dat Peterman en ik er rond 20.00 uur zullen zijn. Luxueus met de bus + motoren.

Met het weer kán het meevallen (nadruk op kan), dit zegt het KNMI:

zaterdag 19 mei tot en met zaterdag 26 mei
Grote kans op een overgang naar een licht wisselvallig weertype, met middagtemperaturen die oplopen naar normale waarden voor de tijd van het jaar.
 
Vooruitzichten
Donderdag rustig en droog weer, daarna opnieuw wisselvallig. Eerst vrij koel, later temperaturen oplopend naar vrijwel normale waarden voor de tijd van het jaaar


Kan vriezen, kan dooien
 
Ik kijk vrijdagmiddag wat voor weer het wordt en kijk dan of ik ga, moet een aardig stukje sturen en het moet dan wel de meeste tijd droog zijn.
Anders ben ik het snel zat.....
We houden wel contact....
 
Mijn andere activiteiten dit weekend gaan niet door. Is er een mogelijkheid om zaterdag of zondag aan te sluiten? Zag dat meerdere mensen dit deden, waar en hoe laat?
Of wordt het weer eerst af gewacht?
 
gewoon aan sluiten.ik denk bij pralient thuis?? en dat is dan in de ochtend. misschien kan je ook wel alletwee de dagen.
 
Zoals ik het kan inschatten, lijkt de zaterdag het meest gunstige wat weer betreft. De zondag zou dan weer iets minder ( maar nog steeds ok) te worden.

Aan de aansluiters voor de zaterdag: ik schat in dat wij rond een uur of 10 willen vertrekken. Wie van jullie wil mijn thuis adres ontvangen? Pb me effe!

@ward; leuk dat je er toch bij kunt zijn!
 
Jeps en inmiddels is de oprit gelegd en geeft een veilige toegang tot de garage! De tuin is wel nog in aanmaak pffff. Ook daar zijn de tegels besteld en het plan is klaar.
 
Laatst bewerkt:
ach komt goed.

is wel leuk om te weten of we iets speciaals gaa doen waarvoor ik wat nette kleren moet hebben?? ik bedoel op vrijdag avond he. we zijn ooit naar maastricht geweest in de avond??

we moeten ook gewoon luchtbed en slaapzak mee nemen he pralien. (vorig jaar heb ik niet overnacht) heb alleen maar overnacht in het sp clubhuis hahahah (scouting)
 
Ik heb evt een abonnement van MotoGP,kunnen we 's avonds ook de trainingen/kwalificatie kijken....

Het weer komt goed,dus ik probeer er rond 20.00 uur te zijn
 
Laatst bewerkt:
Ik hoor het al, we zijn van alle markten thuis!
Effe over de spulletjes die je moet meenemen en het programma zoals het vorige keren spontaan tot stand kwam;
- wat casual kleding is idd gewenst. Je hoeft verder geen slaapzak of matjes mee tenemen. Iedereen krijgt een eigen matras met dekbed. Handdoeken, washandjes, doushegel is allemaal voorradig en ieder krijgt een eigen setje. Neem wel je eigen tandenborstel mee haha! Lijkt wel hotel! Haha

Het programma;
-De vrijdagavond is meestal aankomen van iedereen. Gezellig biertje en bijkletsen en dan is de avond zo om. Ik heb nog "closer to the edge" (super mooie documantaire over tt of Man) op dvd om in de stemming te komen.
- zaterdag lijkt tot nu toe qua weer de beste dag te worden. Na een doushe en ontbijt kunnen we rond 10 uur klaar zijn voor vertrek. Als het goed is sluit Ward bij ons aan.
- we rijden een lekkere route door de eifel/luxemburg en komen in de avond terug. Dan gaat iedereen zich opfrissen voor het avondeten
- vorige jaren werd er een lekkere bak chinees gehaald als avondeten
- vervolgens kwamen we in de uitbuik-relax-modus en werd iedereen in de toyota( ook dit jaar wéér goed gekeurd) gepropt en gingen we naar maastricht voor een terrasje/café. Houdt er rekening mee dat het flink afkoeld, dus een jasje/trui is gewenst
- na een verdiende nachtrust bekijken tijdens het ontbijt wat de zondag gaat geven....stukje rijden/ motoGp kijken of... :? Komt goed!

Uiteindelijk bereken ik de kosten en worden die netjes en eerlijk verdeeld. Daar krijgen jullie een pb'tje van.

Uiteraard is bovenstaande geen bijbel die gevolgd moet worden.....
 
Laatst bewerkt:
nou klinkt allemaal goed.

ik eet wel mee morgen avond gezellig. en het uitbuiken zal ook wel lukken. maar daarna stap ik weer op en rijd ik terg naar huis. morgen weer vroeg op om een cursus te geven.
 
M(eet)ing is begonnen met de veilige aankomst van iedereen en een bord nasi! Daarna tot 01:00 gezellig bij gekletst en op zijn fries gevloekt: bliksem!

Het weer is in in ieder geval goed voor een route richting Moesel!
 
Terug
Bovenaan Onderaan