SP1 in het prikkeldraad

Crawl

MF veteraan
13 jan 2002
9.542
27
Haarlemmermeer
Tijdens een lekkere dijken tocht kwamen we op de dijk bij Amerongen een een ambulance tegen die net de bestuurder van een SP1 weg bracht. ;(
Dit zet je dan weer even met bijde benen op de grond.
Ik weet niet of iemand hier hem(haar) kent maar ik hoop dat het niet ernstig is en dat hij(zij) er weer snel boven op is.
Wil hem van af deze plek in elk geval beterschap wensen en hoop dat hij weer snel zijn SP kan verwennen met mooie bochten.
Crawl
 
damn er komen weer veel motoren uit het vet als het weer mooi weer wordt, en dan hoor je tegelijk van veel mensen dat ze crashen...


gewoon vervelend
 
Heeft ook met de temperatuur te maken van de weg..
nu heb je minder grip dan van de zomer denk dat veel mensen zich daarin vergissen
 
En vergeet de macho's en heropstappers die 1x per maand op de motoren stapt.
Die kennen het gewoon niet in de hand houden.
Maar al met al is het wel sneu.

:) :)
 
Sorry hoor maar als je op een dijkweg zo hard rijd dat je op de grens van je bandengrip zit vraag je om moeilijkheden.
Ik denk dat deze jongen gewoon een bocht verkeerd heeft ingeschat.
 
Sorry hoor maar als je op een dijkweg zo hard rijd dat je op de grens van je bandengrip zit vraag je om moeilijkheden.
Ik denk dat deze jongen gewoon een bocht verkeerd heeft ingeschat.

Tuurlijk snap ik ook, maar kijk maar eens op scheveningen of bij safe rotterdam als het een beetje aardig weer is komen ze uit der hol.
De heropstappers en Macho's die perse een bepaald type fiets willen hebben, die pleuren ook op der bek.
Jaren geleden bij safe ook, een macho die een wheelie trok omdat het druk was 20 meter verder kon ie kijken of er een gat in de uitlaat van de auto zat.

Big deal.
 
Iedereen maakt fouten, dus het kan iedereen overkomen om uit de bocht te vliegen. Hopen dat het met de berijder verder OK is.
 
Nee, maar veel motorrijders hebben niet in de gaten dat ze eerst het 'gevoel' een klein beetje op moeten bouwen. Iemand die z'n motor vers uit het vet haalt moet op dat moment niet proberen een ander (met dezelfde capaciteiten), die al 1000 km gereden heeft, bij te houden.
 
Nee, maar veel motorrijders hebben niet in de gaten dat ze eerst het 'gevoel' een klein beetje op moeten bouwen. Iemand die z'n motor vers uit het vet haalt moet op dat moment niet proberen een ander (met dezelfde capaciteiten), die al 1000 km gereden heeft, bij te houden.
:^ Het is trouwens algemeen bekend dat de meeste in het voorjaar en in het najaar vallen. Het is nog steeds maart, asvalt temp. niveau brrrrr. In februari zelf met de monster over die dijk gereden, en ik voelde 'm regelmatig glijden, terwijl ik geeneens extreem zat te sturen. Dus oppassen is het devies.
Trouwens, die SP-1 zal niet de laatste zijn, want gemiddeld glijden er 100 motoren per jaar hier de dijk af (volgens de wijkse courant) Vandaar helaas de debiele 60km zone, en aan de overkant hebben ze een kennis van mij in februari al te pakken gehad met een lasergun voor 125km/u.
 
Kwam dit tegen op motornet.nl:

Bij een verkeersongeval op de Lekdijk tussen Amerongen en Wijk bij Duurstede is zondagmiddag een 27-jarige motorrijder uit Lopik gewond geraakt.

De man raakte omstreeks 17.20 uur de macht over het stuur van zijn motorfiets kwijt, kwam in de berm terecht, reed vervolgens de dijk af en kwam uiteindelijk tot stilstand tegen prikkeldraad. Hierbij liep hij diverse verwondingen op aan zijn lichaam. Na behandeling kon hij weer huiswaarts keren.
 
Kwam dit tegen op motornet.nl:

Bij een verkeersongeval op de Lekdijk tussen Amerongen en Wijk bij Duurstede is zondagmiddag een 27-jarige motorrijder uit Lopik gewond geraakt.

De man raakte omstreeks 17.20 uur de macht over het stuur van zijn motorfiets kwijt, kwam in de berm terecht, reed vervolgens de dijk af en kwam uiteindelijk tot stilstand tegen prikkeldraad. Hierbij liep hij diverse verwondingen op aan zijn lichaam. Na behandeling kon hij weer huiswaarts keren.

Dan valt de schade relatief nog mee. Met hem is niet zo heel veel aan de hand en een motor kun je laten repareren :) .
 
Sufferds. Vorige week nog probeerde een gozer op een K75RT mij op de dijk bij Schalkwijk te volgen. Deze belande dus uiteindelijk ook in het prikkeldraad. :j
Hij zelf had, behalve een beschadigd ego, niks. Zijn motor had aardig wat krassen opgelopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan