sp1

ninjadriver

Die hard MF'er
1 apr 2003
499
0
wieze
een maat van mij wil hem als eerst moto een sp1 kopen, en ik kan hem niet duidelijk maken dat dit een zeer slechte keuze is! willen julie dat eens doen?

en dan nog eentje met full akra ,pc3 en afgesteld op dyno!
 
Nou... Moet ik alvast een bod doen op die schade sp1 ? Of moeten we w8ten tot ie em in de prak heeft gereden ? :X Dat komt nooit goed, veel te veel koppel voor een beginner. Ook al let je op de rechterhand, de ervaring is er gewoon niet! :(

Koop gewoon een rvf 400 van 96 ofzo, heb je ook de sp looks. En een motor die ie mischien wel kan houden *D
 
Ach wat maakt het uit. Als je je tussen je oren kunt beheersen valt het wel mee.
Ben zelf op een ZX9R begonnen. Ging goed.

Wat ik wel denk is dat je op een lichtere motor sneller je grenzen verlegt en dus sneller beter kunt rijden omdat een lichtere motor je minder snel afstraft bij "verkeerde dosering" van het gas.
 
Trouwens rijervaring zit niet in je hand, maar in je verstand.
Rijdt hij met een bandit 600 of een bmw funduro, beiden zijn levensgevaarlijk
zonder enige ervaring.
Al moet ik toegeven dat ik leren rijden heb op een FZR600.
Achteraf bekeken t.o.v. de fireblade was dat een schip kwa sturen.
Had ik direkt op een blackbird oid. gekropen, weet ik zeker dat k dezelfde rijstijl als nu zou hebben.
Niet iedereen is een geboren racer
 
nou anders wil ik em wel ruilen voor een mooi 600tje ;)
hoeft ie niet eens zo veel bij te leggen hehe
Jij weet ook niet wat je wilt. :P Kom je net van zo'n twin af en heb je nu een echte stuurbrommer, wil je weer terug naar zo'n rijdende vibrator. :P ;)
 
dat moet ie gewoon doen
hopelijk heeft hij meer geluk dan mij
tjah, je kunt er soms echt niets aan doen
heb net de verzekering nog gehoord
ik krijg alvast meer voor mn sp2 terug dan dat ik er voor betaals heb!!! :)
en nu nog effe wachten tot we weer rond kunnen huppelen en dan naar de dealer spurten om te testen
koop altijd je gedacht
anders krijg je er spijt van!
greetz
 
Terug
Bovenaan Onderaan