SP370 ombouw naar cafe(achtig)

Ik merk het :)

Ik weet ook nog niet helemaal zeker wat ik met dat koplampkuipje ga doen, heb nog wel meer ideeën...

In de tussentijd een hoop veranderd aan de uitlaat. Heb dikkere buis wat langer gemaakt en er een eindstuk op gezet met schroefdraad in het midden:

img0658ae.jpg


Kan ik lekker looien met ringen om het geluid goed te maken en dat gaat dus heel goed. Hij klinkt nu goed en niet te hard en als bonus kan je de motor er nog wat verder mee afstellen ook. (hij knalt nu niet in de uitlaat bij gas los, als ik 1 ring weghaal wel, bijvoorbeeld)


Uitlaat zwart gemaakt, blokje iets opgepoetst, kont voor de zoveelste keer een andere kleur gegeven (zwart met this side up plaatje) en nog wat klein spul gedaan. Motor heeft nu ook een nieuwe kabelboom.

img9024m.jpg


Blokje start met 1 keer trappen, stuurt ondanks de hele slechte voorband (ik heb een betere klaarliggen) leuk en ik kan hem nu eindelijk gebruiken waar hij voor gekocht is: ritjes rondom de stad.

Ik ben ook van plan om ermee naar achterveld te gaan iig. (niet dat ie dan al helemaal af is).
 
Heb je gespot in Achterveld!


Ik jouw motor ook :) Heb er nog wel wat mooie foto's van geloof ik.


Suzuki is nog niet af, gisteren nog even snel wat isolatie onder het zadel geplakt bijvoorbeeld. Viel ook een tikkie uit de toon met al die grote, dure, glimmende, erg-af-zijnde motoren :+


Maar dit was de eerste echt (meer dan 7km) rit. Wat dat betreft gimg het top. Vond Achterveld ook (weer) erg geslaagd. Erg gezellig dit jaar en druk weer.
 
Hoe is het eigenlijk hiermee? Je alweer een nieuw project opgestart met de CB. Ben benieuwd hoe het hiermee is :)
 
Geen idee :p

Hij is verkocht. Hij was 'af' als in technisch ok, maar kon nog wat afwerking gebruiken (lak/zadeltje bijvoorbeeld). Hij was te klein voor mij, ik vond hem te weinig toevoegen aan het brommertje van vriendin, er is inmiddels een sterke behoefte aan een motor waar twee mensen met gemak de snelweg me eop kunnen en ik heb in de periode met al het gezeur met dta blok een tikkie een hekel gekregen aan die fiets en dat is niet echt overgegaan met het nieuwe blok.
 
Terug
Bovenaan Onderaan