spa bikers challenge

  • Onderwerp starter Anoniempje327
  • Startdatum
A

Anoniempje327

Guest
Ik heb gisteren 14-02 samen met een maat van me de spa bikers challenge gereden en ben nu benieuwd nar de uitslagen.
Wie weet waar ik die kan vinden?
 
bwehehehehe

IMG_1076.JPG
 
Als je eigen motor maar nie vies wordt hé :P
Je hebt echt wat gemist smiddags. Het is de hele middag droog gebleven.
Er reden alleen nog echte mannen, de mietjes waren al eerder naar huis :+
 
Wie gaat er volgend weekend weer de 3uurs rijden in spa?
Als het een beetje weer is dan ben ik weer van de partij :9~
 
Mooi zo
De foto's waren erg mooi :}


niet om deze af te breken.... maar ze kannen nog veeeeeeeeel mooier

temperatuur is zeker van in vloed op batterij en focus ook (af en toe ging ie nergens op scherp) Verder zorgen de trieste kleuren en weer voor een minder plaatje, van het voorjaar en de zomer zijn ze weer veel beter...

lekker mooi weer motte we hebben vandaag is het ook al beter 8-) hopelijk volgend weekend een graad of 10 en een zonneke erbij :P
 
Zeg marcke, Wat vind ons barb er nou van dat je al een uur on line bent met je telefoonmodem?
Je zult ook aan de adsl moeten.
 
nooit gehoord zeker van de privacy-wet!!!!!!!!


je bedoelt portretrecht, jonge... met zo een gezicht heb je géénenkel recht meer.
als je dat voor laat komen en de rechter ziet de foto, dan valt ie hikkend van zijn stoel af en seponeert ie de zaak.

hullie BARB??? :X

was dat die foto die je doorstuurde jeroen?


Marckse neem ze weer is mee naar een wedstrijd joh!!! ik heb wel werk voor haar 8-)


edit Sigma: nutteloze gigantische tietenfoto verwijderd
 
Laatst bewerkt door een moderator:
edit Sigma: nutteloze gigantische tietenfoto verwijderd


wat een nutteloos saai modwerk, je wordt oud sig.... ik denk laat ik het weer eens gezellig probere op dit forum. ik denk dat ik het maar bij het motormaf forum moet houden... hier is er heel weinig meer aan zow '(

saai-, degelijk-, zeik volk :(

je moet nie aan me tieten komen :(
 
Was ik ook niet van plan :+


Maar als je die van die pic irl kan langszenden kan ik niks beloven :9 :P


dat mag jij niet van de polic(s)ie '(

saai man |( , maareuh het is nooit echt een serieus topic geweest he... zet die tieten maar terug dan heeft het in ieder geval nog een cultureel, didactisch, pedagogisch, sociaal verantwoord niveau 8-)
 
Wat is dit nu weer, gaan we alle in jouw ogen "nutteloze" dingen weghalen. Dan krijg je wel weer een hoop ruimte hier want dan weet ik nog wel genoeg. Ooh jee das waar Sig kan niet tegen kritiek :Z
 
Wat is dit nu weer, gaan we alle in jouw ogen "nutteloze" dingen weghalen. Dan krijg je wel weer een hoop ruimte hier want dan weet ik nog wel genoeg. Ooh jee das waar Sig kan niet tegen kritiek :Z


ik maak een pas op de plaats.... op een forum moet wel wat geregeld zijn.

MAAR je moet niet aan mijn tieten komen, en in de context van dit hele topic. kunnen er niet genoeg staan. ik zal altijd m'n best doen om serieuze topics te mijden en iig niet te verzieken... maar een "onzin topic" kan altijd op mij rekenen :+

in dit geval vinnik ut een sterk geval van "lighten up man!" let it be...

Don't fiddle with my tit's sjow them to the world 8-)
 
helaas zijn er ook mensen die door de week kei hard moeten werken om dan 's weekends (met temperaturen van rond de 0 graden) voor hun plezier te kunnen sm-en . wat een stelletje ...... !!!!!!!

Hola dude ,er zijn mensen die dag of nacht 12uurs shiften kloppen ,met als enig
voordeel dat ze dan makkelijk eens een donderdag kunnen gaan B| :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan