Spa-Francorchamps

14 dec 2003
68
0
West Brabant
Afgelopen 29 augustus lekker gereden op Spa.
Echter hoorde wij van Hans vd Ven dat het de laatste maal was dat motorsportschool er mocht rijden. Blijkbaar vindt bikersdays die 4 x 25 min voor 160 euro aanbieden de MSS die 6 x 30 min voor 150 euro aanbieden een te grote bedreiging! het is toch 180 min rijden ipv 100 min rijden voor een tientje minder. Weet misschien iemand van jullie wijsheren of er ook bij een andere organisatie geboekt kan worden. Helaas kan het niet meer via de MSS.

Mvg.....
 
Hee onze "buren", de brabanders... haha

full
 
Ik ga gelijk eens kijken.
Ik hoorde laatst op spa van iemand dat hij het ook via een duitse organisatie had geregeld.
Muchos gracias ninja.
 
dag jongens,
ik ben die met de caravan en de gele gsxr.De dag in spa via mssz gaat toch doorgaan mits de volgende wijziging:
Er word 5 x 25 minuten gereden ipv 6 x 30 en de prijs blijft ongewijzigd.Wel krijg je een petje derbij van mssz _O-
Je kon tot vandaag nog laten weten indien je gewoon je geld terug wilde of indien je niets liet weten gewoon akkoord ging met deze voorwaarden.
Ik ga er toch maar naartoe en hopelijk hebben we deze keer wat meer zon.Heb er nog maar één droge sessie gereden en dat zou ik wel eens anders willen :]

Bijlage: zolder foto.jpg
 
Wat is de wereld toch klein he.......
Ik ga de foto gelijk opslaan.
Jullie staan ook nog met een foto op onze site.
www.badboys-racing.nl -- foto's aanklikken en dan staan ze bij de foto's van 2006. Groeten.
de wereld is zeker klein fearless...
ik ga donderdag met nog 3 mannen van de speeltuin naar spa,..
net even mijn sc erop gemikt.
Wij zaten dus in de piriode dat er hommels was tussen bikerdays motorsport school hollanda.. eerst was het zo dat het niet door zou gaan, maar gelukkig is dat al snel terug gedraaid, we werden wel in de gelegenheid gesteld om het geld terug te krijgen of een dag in zolder te mogen rijden.
nu hebben we inplaats van de 6x 30 min maar 5x 25 min.
Je gaat er zeker op achteruit maar ja...
Bikerdays heeft namelijk exclusiviteit op Spa. Het circuit mag nog 6 andere motordagen organiseren, maar heeft er 7 georganiseerd. En Bikerdays eiste zijn dag blijkbaar op en dat was nou net 8 september.


achja... doe fredje de grusse....
see ya in the toygarden... :W :W
 
Ha die R1 petje....
Ik hoop voor jullie dat het donderdag droog weer is.
Wij waren blij met onze regenbanden want het hoosde toen wij reden.
Maar we hebben toch veel fun gehad.
Mail me de actiefoto's maar.

Mzzl... #5
Ps: en alles heel houden he...
 
Ha die R1 petje....
Ik hoop voor jullie dat het donderdag droog weer is.
Wij waren blij met onze regenbanden want het hoosde toen wij reden.
Maar we hebben toch veel fun gehad.
Mail me de actiefoto's maar.

Mzzl... #5
Ps: en alles heel houden he...
thnks,.... spreek jullie snel :W :W :W :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan