Spaanse motor marktplaats

BSM2

MF veteraan
22 jun 2002
4.971
6
-
Hallo,

Voor nederlands is 2e hands verkoop het meest populairst marktplaats.
Voor Duitsland toch wel mobile.de en ebay.

Hoe zit dit met de spaanse?
Op de spaanse ebay vele motorspullen, maar allemaal nieuw en geen/weinig particuliere 2ehands motoren.

Iemand goede links?
 
@ martell..

doe dan een beetje moeite.. :/ www.mooiespaanse2ehandsspullekes.es

..owja deze link werkt echt.. :Y

*O*
Super site:

Perfecta de carenados CAMBIO DE NOMBRE INCLUIDO, muy nueva neumaticos en perfecto estado bateria, aceite, filtro y bujias recien puestas como nueva arranca a la primera perfecta para carnet a2 con colin y asiento pasajero porta matriculas puig solo llamadas cbr cbf r1 r6 gsx gsr ninja zxr 125 250 400 500 600 750 1000 1100 kawasaki honda yamaha ducati. Color verde
2010 13.000 2.400€
 
Martel jij weet niet de reden achter mijn geopende topic en jij hebt als moderator een voorbeeld functie. Als je dan niks nuttigs te melden hebt doe dit dan niet.

Loebassi bedankt, ik zal hier eens induiken! Ik had ook al wel het 1 en ander gevonden. Maar deze nog niet.
 
Laatst bewerkt:
Martel jij weet niet de reden achter mijn geopende topic en jij hebt als moderator een voorbeeld functie. Als je dan niks nuttigs te melden hebt doe dit dan niet.

Loebassi bedankt, ik zal hier eens induiken! Ik had ook al wel het 1 en ander gevonden. Maar deze nog niet.
Je moet het leven niet zo serieus nemen.....dat maakt het een stuk plezieriger
 
Aan de andere kant zouden sommigen het wel iets serieuzer mogen nemen, dat maakt het voor anderen weer plezieriger... ;)
Ben ik gedeeltelijk wel met je eens, maar op reactie vijf had hij al een antwoord incl. link.....daar valt niet tegenaan te googlen.
 
Martel jij weet niet de reden achter mijn geopende topic en jij hebt als moderator een voorbeeld functie. Als je dan niks nuttigs te melden hebt doe dit dan niet.

Loebassi bedankt, ik zal hier eens induiken! Ik had ook al wel het 1 en ander gevonden. Maar deze nog niet.
Op zich lijkt mij een aardige aanname dat je af en toe het nieuws volgt, ziet dat er Spanje dik 30% werkloosheid is en aangezien het nu vakantieperiode is, dus dat je straks op vakantie naar Spanje gaat en voor weinig een motor mee terug denkt te kunnen nemen. :)

En ik gok dat Martell ook zoiets bedacht heeft.. :)
 
En dat is dus fout gegokt ;)
De vraag is er omdat ik juist 2e hands onderdelen in spanje wil verkopen.

btw happy, ben het ook wel met jou eens hoor!
Maar het ging me ff om een mierenneukerig detail dat je als niet moderetter op de vingers wordt getikt bij onzinnig geblaat. Dus die gedachte heb ik direct maar ff kenbaar gemaakt :P .
 
Laatst bewerkt:
Op zich lijkt mij een aardige aanname dat je af en toe het nieuws volgt, ziet dat er Spanje dik 30% werkloosheid is en aangezien het nu vakantieperiode is, dus dat je straks op vakantie naar Spanje gaat en voor weinig een motor mee terug denkt te kunnen nemen. :)

En ik gok dat Martell ook zoiets bedacht heeft.. :)
Zelfs al was dat zijn reden, wat is daar erg aan?
 
Martel jij weet niet de reden achter mijn geopende topic en jij hebt als moderator een voorbeeld functie. Als je dan niks nuttigs te melden hebt doe dit dan niet.

Loebassi bedankt, ik zal hier eens induiken! Ik had ook al wel het 1 en ander gevonden. Maar deze nog niet.
Mijn excuus.
Ik weet ook inderdaad de reden niet.

Ik hoop dat je toch vindt wat je zoekt :Y
 
En dat is dus fout gegokt ;)
De vraag is er omdat ik juist 2e hands onderdelen in spanje wil verkopen.

btw happy, ben het ook wel met jou eens hoor!
Maar het ging me ff om een mierenneukerig detail dat je als niet moderetter op de vingers wordt getikt bij onzinnig geblaat. Dus die gedachte heb ik direct maar ff kenbaar gemaakt :P .
Is daar een goeie markt voor ?
 
1993-1271438946.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan