Spam of ik een motor wil kopen :(

RemCoulD

MF veteraan
21 nov 2002
2.142
0
Hooglanderveen
Deze mail kreeg ik bennen en heb geen flauw idee hoe ik eraan ben gekomen.

Nu was mijn vraag wie het dit nog meer gehad¿

---------------------------------------------------------------------------------
Dear Sir,

Thanks for taking the time to read my email and wish you have a nice day !
If you have interest in motorcycle, scooter, ATV, electric-scooter and kid bike business, I wish to cooperate with you. I¡¯m very kindly to tell you some information as following:
1.please view our website http://www.velimotor.com .

2.The date of shipment will be 30 days after we receive payment (T/T or L/C).
3.The Warranty is 6000 kilometers or one year, we can offer all free spare parts in the period.

Please tell me about your interest, I will offer the detail and best price.


I look forward to hear from your reply soon.

Sincerely yours,
Zhou
Sales manager
Chongqing Veli Technology (group) Co. LTD China Chongqing Changjiang Import & Export Corporation
Fax:0086-23-67605933
Email: velimotor@126.com


met deze bijlage
full
 
Bekijk de site eens, voor een bedrijf dat volgens hun veel ervaring heeft met internationale handel, vind ik het engels wel ultiem beroerd.

"Welcome to visit our website.Hope to enter into
business with"

:X
 
Dit is trouwens géén spam of je een motor wil kopen; Dit is spam of je importeur wil worden van dit merk. En ook al is het in gebrekkig Engels, zal het best een legitiem bedrijf zijn.

Heb je toevallig al eens een website bezoekt waar je aziatische porducten kan importeren?
 
Het is het soort Engels, dat door de gemiddelde chinees gesproken wordt, die het in china zelf geleerd heeft. Changjiang is een motormerk, dat ik in mei in China veelvuldig zag rondrijden, evenals andere hier onbekende merken. De binnenlandse markt in China wordt steeds moeilijker, omdat in b.v de provincie Guandong (regio Kanton) het motorrijden ontmoedigd wordt door de autoriteiten.
Voor motorfietsen ouder dan 10 jaar wordt b.v geen vergunning meer gegeven.
Dus zullen ze wel op zoek gaan naar export mogelijkheden.
De motorblokjes die ze gebruiken zijn meestal 125 of 250 cc honda en soms suzuki blokjes. Dit soort fietsjes zullen erg goedkoop zijn naar onze begrippen
 
haha, ook zoiets:

2.The date of shipment will be 30 days after we receive payment (T/T or L/C).

Beginnnen ze na het ontvangen van de betaling met het bouwen van zo'n ding? :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan