Spam via MF ontvangen

Phatzak

MF veteraan
30 mrt 2005
4.722
0
Ik vraag me af of meer mensen deze mail ontvangen hebben? Laat ik het zo zeggen, ik ben er op z'n zachtst gezegd niet zo gediend van. B| Erg boeiend dat anderen ook graag een leuk lopend forum willen beheren om zo een leuke hobby erop na te houden, maar ik kan alles hier al vinden dus aan een forum met 5 posts heb je toch weinig info. :Z

Nu vind ik het gezeik en links in de specifieke topics al redelijk irritant (hier) maargoed, daar ga je dan gewoon niet op in. Maar om nu ook nog specifieke spam in je inbox te krijgen van iemand die nog nooit het verschil tussen To: CC: en BCC: heeft geweten... daar krijg ik toch al gauw een schijtgevoel van :+

Geachte Kawasaki ZXR rijders,

Voordat het mailtje een verkeerd indruk krijg, wil ik gelijk vertellen dat dit absoluut geen spam mailtje is. Maar minstens een verzoek.

Sinds enkele weken is er een nieuwe forum online, namelijk www. .nl . Enkele van jullie is al reeds bekend met dit forum en komt regelmatig wel eens wat lezen en posten.

Mijn bedoeling hiermee is om alle ZXR rijders bij elkaar te brengen. Zodat de vragen, problemen, adviezen, ideeen, ed op 1 centraal punt terug te vinden zijn.
Er komt op MF regelmatig voor dat er een bepaalde vraag wordt gesteld en dat het onder gesneeuwd raakt door andere onderwerpen dat op dat moment aan de gang is. Hiermee hoop ik daar een oplossing voor gevonden te hebben en zou het erg leuk en fijn vinden als jullie in de ZXR topic (waar jullie OP beheerders zijn) ruimte maken voor dit forum. Kort onder de aandacht brengen van de jongens en dames en/of een linkje in het OP willen vermelden.

Dit forum kan ook zeer handig zijn als iemand informatie zoekt over een bepaald model/type Kawasaki ZXR. Natuurlijk komen er ook ZXR ritjes, circuitdagen (indien er genoeg animo voor is), inkoop acties (banden, remblokken, accessoires, ed) en daarnaast is de ideeen en activiteiten van jullie kant ook van harte welkom!

Het forumpje is pas aan de gang, maar gezellig is het al wel. Iedereen is daar welkom, ZXR rijder of niet.

Ik hoop op jullie voldoende geinformeerd te hebben en dat het met jullie samenwerking een leuke en actieve forum mag worden.

Mocht er vragen zijn hoor ik het graag van jullie.

Met vriendelijke groet,

Blue Stella
Beheerster

Sjah, ik weet niet of jullie er wat mee kunnen. Maar ik neem aan dat het forum ook hier niet voor bedoeld is :z En vraag me af wie er nog meer deze mail ontvangen hebben.
 
Laatst bewerkt:
niet te gau op je tenen getrapt zijn joh.
het is een keurig net mailtje en om er effe wat aan toe te voegen: Op deze manier zijn we de RD-Club ook begonnen.

Ik vind er niks mis mee, als kawarijder zou iker maar eens gauw gaan neuzen..
cc en bcc zegt niets over het anthousiasme waarmee iemand werkt.

slotje dus.
 
Laatst bewerkt:


Kun je dit soort nutteloze toevoegingen aan je toch al gematigd nutteloze leventje voortaan laten? Niet voor niets zijn de e-mail adressen hier beveiligd tegen makkelijk kopiëren. Dus ik zit zeker niet te wachten op anderen die een hele rits mensen gaat zitten lastig vallen met z'n forumambities.

Maar dat laat ik verder over aan de mensen die wel echt wat te zeggen hebben over MF. Als zij er geen probleem mee hebben, so be it.
 
Laatst bewerkt:
De e-mail adressen op MF zijn beveiligd d.m.v. een image. Crawlers kunnen dus niet 1-2-3 de e-mail adressen achterhalen. Als mensen met de hand adressen kopiëren kunnen wij daar helaas ook niets aan doen. We keuren het beslist af, maar zoals gezegd: wij kunnen in dit geval weinig betekenen.

Waarom?
 
Zoals je al zegt zijn de emailadressen beveiligd tegen kopiëren. Dat iemand dan handmatig emailadressen gaat zitten inkloppen kunnen wij ook niets aan doen maar is erg vervelend, met name voor de ontvangers.

Aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat ze op deze manier veel positieve aandacht voor hun forum genereren dus of het nu zo'n slimme zet van hun is waag ik te betwijfelen.

~[edit] ik moet sneller typen B|
 
Laatst bewerkt:
Nou, ik had op z'n minst wel verwacht dat jullie met wat knuppels lang konden gaan. B| Maar ok, in ieder geval gemeld. ;)

Mailadres onzichtbaar vind ik dan weer tever gaan, vaak zijn er genoeg die je mailadres nuttig gebruiken om gewoon wat te vragen. :+ Nu mag er wel zo'n lelijk slotje op :P
 
Laatst bewerkt:
Het is net iets meer geweest dan alleen het kopieren van e-mailadressen, er is specifiek de groep kawa-rijders getarget (als subgroep de ZX-R 's ?).

Verder :^
 
Heb hem ook ontvangen ja..

En vraag me af wie er nog meer deze mail ontvangen hebben.

Zo te zien in totaal 9.. Maar dat lijstje heb je daar toch ook :? :P


[edit]
Net even haar MF-historie bekeken... Van de 18 geplaatste berichten zijn er 11 spam. Gaat lekker.
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Het is net iets meer geweest dan alleen het kopieren van e-mailadressen, er is specifiek de groep kawa-rijders getarget (als subgroep de ZX-R 's ?).

Verder :^

Das niet zo moeilijk natuurlijk ;)

Kijk in het kawa topic in Sport en je ziet precies wie je doelgroep is :Y

Verder idd wat Banaan Duud Koffer Spider en Deadeye zeggen.
 
[edit]
nvm ....... ik zie dat het op motorfreaks aangepast is en daar nu ook met een image gewerkt wordt.
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Dus ik zit zeker niet te wachten op anderen die een hele rits mensen gaat zitten lastig vallen met z'n forumambities.

Kluizenaar?


Kun je dit soort nutteloze toevoegingen aan je toch al gematigd nutteloze leventje voortaan laten?

Oh? Je kent me??? :W


De e-mail adressen op MF zijn beveiligd d.m.v. een image. Crawlers kunnen dus niet 1-2-3 de e-mail adressen achterhalen. Als mensen met de hand adressen kopiëren kunnen wij daar helaas ook niets aan doen. We keuren het beslist af, maar zoals gezegd: wij kunnen in dit geval weinig betekenen.Waarom?

Een béétje bekendheid met MF betekent dat je bovenstaand cursief weet en dus dat er iemand actief kawarijders benadert om daarmee wat neuzen een kant op te krijgen
Jij kent me wel, en weet dus dat "Slotje dus" weer een van mijn (nutte)loze kreten is. Alhoewel ik wel vond dat de zaak met mijn opmerking afgehandeld was. Verder vond ik ook dat dit niet de plaats is om iemand die zijn best doet en in alle eerlijkheid een mailtje er aan waagt om iemand er op een hele nette manier van zijn bezigheden op de hoogte brengt op deze wijze met naam, toenaam en inhoud van een persoonlijk mailtje in een kwaad daglicht te plaatsen en als spammer aan te merken.
Als het mijn forum was zou het topic verwijderd zijn of minimaal de startpost gewijzigd.

De reden waarom ik Slotje dus opperde stond trouwens al in mijn bijbehorende reply, zag ik...
 
Laatst bewerkt:
Yo, Phatzak, moet je es kijken:

Als je nog es een half jaar niks te doen heb wil ik mijn mail wel aan je forwarden, poehee

full
 
40+'ers die hun gram proberen te halen op een forum ...
5c286766.gif


Met zoveel levenservaring zou je toch wel onderhand weten dat er meer is dan de betweter uit te hangen op een forum waar mensen vragen en opmerkingen kunnen plaatsen richting 'leidinggevenden'.
uitlachen.gif
 
Laatst bewerkt:
Je schat me verkeerd in knul, Ik rust deze koffer
 
Een béétje bekendheid met MF betekent dat je bovenstaand cursief weet en dus dat er iemand actief kawarijders benadert om daarmee wat neuzen een kant op te krijgen
Jij kent me wel, en weet dus dat "Slotje dus" weer een van mijn (nutte)loze kreten is. Alhoewel ik wel vond dat de zaak met mijn opmerking afgehandeld was. Verder vond ik ook dat dit niet de plaats is om iemand die zijn best doet en in alle eerlijkheid een mailtje er aan waagt om iemand er op een hele nette manier van zijn bezigheden op de hoogte brengt op deze wijze met naam, toenaam en inhoud van een persoonlijk mailtje in een kwaad daglicht te plaatsen en als spammer aan te merken.
Als het mijn forum was zou het topic verwijderd zijn of minimaal de startpost gewijzigd.

De reden waarom ik Slotje dus opperde stond trouwens al in mijn bijbehorende reply, zag ik...
Ben ik blij dat het jouw forum niet is :W

en als je problemen hebt met de wijze waarop gemod wordt kan je altijd een mailtje sturen
 
Ik rust deze koffer
Ja, dat is dus eigenlijk wat ik meteen vanaf het begin al aan je wilde duidelijk maken. Er valt niets te winnen als ik met jou in discussie ga. Mensen denken dat hun mening er toe doet, maar ik constateer iets en meld dit vervolgens aan de forumleiding.

Vervolgens vinden anderen vaak dat ze ook wat te melden hebben, maar dat is dus niet zo :)
 
Laatst bewerkt:
Ja, dat is dus eigenlijk wat ik meteen vanaf het begin al aan je wilde duidelijk maken. Er valt niets te winnen als ik met jou in discussie ga. Mensen denken dat hun mening er toe doet, maar ik constateer iets en meld dit vervolgens aan de forumleiding.

Vervolgens vinden anderen vaak dat ze ook wat te melden hebben, maar dat is dus niet zo :)
Je hebt gelijk.
 
Laatst bewerkt:
hey allemaal

zou iemand mij het adres van de zxr forum willen geven ben al een tijdje aan het zoeken voor wat mede rijder?

lime green machine
 
Terug
Bovenaan Onderaan