• Beste Bezoeker, de mailproblemen zijn opgelost.

Span 4 omdat ik toch bezig moet zijn.

fgmtech1

Die hard MF'er
1 mei 2013
554
3
68
valkenswaard
#1
ben al weer bezig aan mijn extra span. binnenkort wat foto's wat al gemaakt is en wat eraan gaat komen. gaat wel langzaam omdat ik tijd genoeg heb en geen haast, komt wel eens af
 

fgmtech1

Die hard MF'er
1 mei 2013
554
3
68
valkenswaard
#6
eigenlijk voor de motor wel (is nog al lang en heeft een grote balhoofdshoek dus moeilijk binnen de wettelijke grenzen kwa WB honda vt1100) maar liep tegen deze eml vork aan dus voorlopig...
 
#13
Die afsteuning op de vork is voor een gewone fiets prima. Maar die ophanging op twee losse punten zou niet mijn oplossing zijn. Als je remt wil de klauw de afsteuning omhoog duwen. Ik zou een schetsplaat gemaakt hebben waar alletwee de bouten van de klauw in kwamen.
 

fgmtech1

Die hard MF'er
1 mei 2013
554
3
68
valkenswaard
#16
ondertussen toch niet helemaal stil gezeten. met info van Mielko het electro gebeuren voorlopig aangepakt. nieuwe accubak met plaats voor een normale en grotere accu en alle componenten (voorlopig). expansievat van BMW. achtervork dicht gelast, dan de zijspan aansluiting aan de achterkant boven en onder. en op het hulpframe de voorste aansluitingen en de hydraulische rem. ook veel plaats gekregen voor wat res meteriaal i de ruimte boven de achtervork waar de tank zat
 

Bijlagen

Likes: JohnZ

mielko

Die hard MF'er
28 jan 2014
663
30
41
zeeland arnemuiden
#20
Zorg dat je nu al het onderhoud doet. Zoals nokkenas kettingen en als wat in de kop zit. Straks in het frame kun je er niet meer bij. Dat hebben ze niet zo goed bedacht bij Honda namelijk
 

mielko

Die hard MF'er
28 jan 2014
663
30
41
zeeland arnemuiden
#22
Bij mij klepperen de kleppen en poosje bij koude motor. Schijnt vervuilde hydraulische klepstoters te zijn. Moet nog steeds eens een flinke spoel beurt doen.
 

fgmtech1

Die hard MF'er
1 mei 2013
554
3
68
valkenswaard
#23
kan kloppen die heeft Honda op heel veel motoren toegepast, 3 nighthawks en SC gehad, als je pech hebt moet je ze eruit halen en een nachtje in de thinner of ander oplosmiddel laten staan. en daarna goed spoelen. vlg mij kun je ze er met weinig demontage zo uithalen. gebeurt ook vaak na oliewissel