Span 4 omdat ik toch bezig moet zijn.

fgmtech1

Die hard MF'er
1 mei 2013
581
11
69
valkenswaard
ja de opstaande rand in de velg is bijna geheel weg, (idem Mielko) denk dat deze band er moeilijker opging omdat hij breder is(165) en de velg maar smal. hierdoor gaat de band met de aanlegvlakken op de velg aanliggen en schuift hij bijna niet meer

• Like
Waarderingen: EHE

Whata

MF'er
29 dec 2009
181
11
27
Bergen (Noord Holland)
Welke bandmaat heb je precies gebruikt? Ik wil dit ook gaan doen voor mijn shadow 750 span, die heeft volgens internet dezelfde velg. :)
Je hebt dus naast de binnenrand op diameter de buiten rand bijna volledig weggedraaid of begrijp ik dat verkeerd ?

fgmtech1

Die hard MF'er
1 mei 2013
581
11
69
valkenswaard
heb het verhoogde gedeelte in de velg (de beveiliging tegen het aflopen van de band als ie leegloopt) weg gehaald. ( kijk in het topic van Mielko daar kun je zien hoe) .dit alleen gedaan om de band er gemakkelijker op te krijgen. de band is eigenlijk te breed voor de velg waardoor hij over zo,n goot gedeelte aanligt dat ie niet meer over de velg glijdt. mijn band is een 165/ 65 x15.

fgmtech1

Die hard MF'er
1 mei 2013
581
11
69
valkenswaard
zijspanwieltje gespoten, bandje moet nog even wachten aangezien de van stille compressor de terugslagklep defect is geraakt. nieuwe in bestelling bij Ali

Bijlagen