Span 4 omdat ik toch bezig moet zijn.

ja de opstaande rand in de velg is bijna geheel weg, (idem Mielko) denk dat deze band er moeilijker opging omdat hij breder is(165) en de velg maar smal. hierdoor gaat de band met de aanlegvlakken op de velg aanliggen en schuift hij bijna niet meer
 
  • Leuk
Waarderingen: EHE
en hier de fotokes
 

Bijlagen

  • Achterband 1.jpg
    Achterband 1.jpg
    50,8 KB · Weergaven: 36
  • Achterband 2.jpg
    Achterband 2.jpg
    77,3 KB · Weergaven: 42
  • Achterband 3.jpg
    Achterband 3.jpg
    75,1 KB · Weergaven: 38
past prima, hoef geen deuk in de achtervork. zie laatste foto dan kun je de ruimte tussen band en brug zien
 
ja Jij hebt hem nog verlaagd. ik had dit nog nooit gemeten bij een span. vermoed dat de meeste wel rond die maat zitten
 
Welke bandmaat heb je precies gebruikt? Ik wil dit ook gaan doen voor mijn shadow 750 span, die heeft volgens internet dezelfde velg. :)
Je hebt dus naast de binnenrand op diameter de buiten rand bijna volledig weggedraaid of begrijp ik dat verkeerd ?
 
heb het verhoogde gedeelte in de velg (de beveiliging tegen het aflopen van de band als ie leegloopt) weg gehaald. ( kijk in het topic van Mielko daar kun je zien hoe) .dit alleen gedaan om de band er gemakkelijker op te krijgen. de band is eigenlijk te breed voor de velg waardoor hij over zo,n goot gedeelte aanligt dat ie niet meer over de velg glijdt. mijn band is een 165/ 65 x15.
 
zo langzaam weer wat verder, nu bezig met de tank. is nog een probeersel met wat oude meuk van de verwarmingsketel (plaatwerk) en een doorgeroeste tank die alleen missschien de cover gaat vormen
 

Bijlagen

  • Tank 1.jpg
    Tank 1.jpg
    54,5 KB · Weergaven: 23
  • Tank 2.jpg
    Tank 2.jpg
    52,7 KB · Weergaven: 23
  • Tank 3.jpg
    Tank 3.jpg
    86,5 KB · Weergaven: 27
  • Tank exc 1.jpg
    Tank exc 1.jpg
    126,9 KB · Weergaven: 29
zijspanwieltje gespoten, bandje moet nog even wachten aangezien de van stille compressor de terugslagklep defect is geraakt. nieuwe in bestelling bij Ali
 

Bijlagen

  • DSC_0537.jpg
    DSC_0537.jpg
    137,3 KB · Weergaven: 15
toch wel aan gewerkt maar vergeten foto's te maken. en was het hele topic al vergeten dus een inhaalslag. tank is ondertussen af en is gemaakt van een lekke luchtketel, buddy gerepareerd (zaten wat gaten in), smoeletje aangepast en in de kleur gezet. nu verder met het zijspan frame, materiaal is al binnen
 

Bijlagen

  • DSC_0797.jpg
    DSC_0797.jpg
    86,2 KB · Weergaven: 32
  • DSC_0798.jpg
    DSC_0798.jpg
    112,5 KB · Weergaven: 37
  • DSC_0799.jpg
    DSC_0799.jpg
    100,3 KB · Weergaven: 34
  • DSC_0800.jpg
    DSC_0800.jpg
    101,7 KB · Weergaven: 31
  • DSC_0801.jpg
    DSC_0801.jpg
    75,3 KB · Weergaven: 34
mooie wazige foto's bij een rattige opzet!

ben wel erg benieuwd naar het eindresultaat; ik hou dr wel van
 
Terug
Bovenaan Onderaan