Span 4 omdat ik toch bezig moet zijn.

Ik vind de hele bak geslaagd. Kofferklep, ronding, netjes. De grill maakt er een klassiek sportwagentje van. Ik moet aan een Lotus denken.
 
Het is gelukt!
Ik heb meteen het platte deksel gemonteerd. Het geeft me gelijk de mogelijkheid om het toespoor met een centimeter of twee te verkleinen. En de koffer heeft nog een behoorlijk volume. Halflive is een gelukkig mens.


Bekijk bijlage 1447713

Mochten er gegadigden zijn, ik heb een bol rechter deksel in de aanbieding en een vlak linker deksel.
Ik denk dat ik de tweede via Facebook sidecars aanbied. Misschien is er een Brit of een Aussie die er wat mee kan.
Mooi! Ik snap alleen niet wat het toespoor met een koffert te maken heeft:? Ik neem aan dat je bij do'n Moturist het toespoor toch onafhankelijkvan de bak in kunt stellen? Of heb ik dat mis?
 
Mmh, ik zie dat ik in het verkeerde topic zit, ik zal ook even im mijn eigen topic posten.
 
Laatst bewerkt:
Mmh, ik zie dat ik in het verkeerde topic zit, ik zal ook even im mijn eigen topic posten.
Oeps ik zie dat ook nu pas :X
 
niet stilgezeten maar geen foto's gemaakt. bak moet gespoten worden maar dat laat het weer nog niet toe dus vandaag alleen het zijspan spatbord gespoten. ligt nu te drogen boven de verwarming en de stoel ook voorzien van 4 laken lak (PS de stoel is zelfs TUV geprufft). binnenkort meer foto's
 

Bijlagen

  • Stoel MM.jpg
    Stoel MM.jpg
    144,8 KB · Weergaven: 22
  • Zijspanspatbord.jpg
    Zijspanspatbord.jpg
    112,1 KB · Weergaven: 20
met da corona virus heb je veel tijd want je mag nergens naar toe en ga je je vervelen. vandaag maar in 1 kleur gespoten , primer maar niet stak want dat is niet van belang. en nog wat gefreubeld aan het span, tafeltje en BBQ. zal toch wel eens zomer worden
 

Bijlagen

  • BBQ tafel.jpg
    BBQ tafel.jpg
    564,7 KB · Weergaven: 23
  • Grondverf 1.jpg
    Grondverf 1.jpg
    556,5 KB · Weergaven: 23
  • Grondverf 2.jpg
    Grondverf 2.jpg
    533,6 KB · Weergaven: 22
met da corona virus heb je veel tijd want je mag nergens naar toe en ga je je vervelen. vandaag maar in 1 kleur gespoten , primer maar niet stak want dat is niet van belang. en nog wat gefreubeld aan het span, tafeltje en BBQ. zal toch wel eens zomer worden
Hey, zo'n bbq heb ik ook! _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan