Spaningsregelaar fzr 600?

Dingezz

MF'er
14 okt 2003
47
0
Vlissingen
Hi,

ik heb net een fzr uit '90 gekocht en k kwam er achter dat de spanings regelaar er niet op zit, ik heb net een nieuwe gekocht maar als ik dat ding er op zet met draaiende motor is hij binnen een paar seconden loeiheet k heb m gelijk maar weer uit gezet, het viel me op de het oude stekkertje van dat ding er uit ziet alsof hij het warm heeft gehad. weet iemand of het normaal is dat ie zo snel warm word? en horen er koelribben op te zitten ( dan ontbreken die ) en heeft iemand een schema van een fzr zodat ik kan nameten of k ergens sluiting heb?
 
Je hebt die regelaar toch eerst op zijn plaats vastgeschroefd, want meestal wordt een deel van de warmte door het kader van de motor afgevoerd. Een beetje warmtegeleidende pasta tussen de regelaar en het kader zorgt voor een betere warmte-afvoer, waardoor de regelaar iets minder heet wordt.
 
k lees net op het forum van www.fzrclub.nl dat het een bekend probleem is dat ze doorbranden en de alu plaat mist bij mij, dat verklaar ook waarom er geen op zat toen k m kocht..... maar ja dat blijf je hebben als voor een prikie zo'n fiets koopt ;) 2do list voor morgen: alu zoeken en ff een mooi plaatje van maken hoe groot is die alu plaat orgineel?
 
k lees net op het forum van www.fzrclub.nl dat het een bekend probleem is dat ze doorbranden en de alu plaat mist bij mij, dat verklaar ook waarom er geen op zat toen k m kocht..... maar ja dat blijf je hebben als voor een prikie zo'n fiets koopt ;) 2do list voor morgen: alu zoeken en ff een mooi plaatje van maken hoe groot is die alu plaat orgineel?

Maak ém zo groot als onder je kappen past. Hoe meer geleiding hoe beter. Standaard blijken ze al gauw te klein.

Dus: Zo groot mogelijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan