Spanje/portugal op de motor

Zeker, maar omdat Spanje geen optie was ivm corona heb ik het nu over een andere boeg gegooid. Zit nu al bijna een week in Zweden, ook mooi!

Spanje en Portugal zullen even geduld moeten hebben, maar de plannen heb ik alvast.
Goed zo. Dan heb ik wat meer tijd om herinneringen op te halen en deze te delen.

;)

Veel plezier in Zweden.
 
Ik speel ook nog met de gedachte om daar in september/oktober nog heen te gaan.
Spanje m.n., is toch wel zo ongeveer mn favoriete motorrijland. Portugal ook leuk maar verder mwah in verg. met Spanje.
Vorig jaar ook nog geweest en soort van rondje gemaakt via Picos naar Gibraltar en vandaar via Ronda/Benidorm/achterland Valencia, via binnenland ri de Pyreneeen.
Vanaf motorcamping en Jaca naar Frankrijk naar motocamping route 99.
 
Laatst bewerkt:
Andalusie was vorig jaar oktober best wel warm, was blij dat ik mijn doorwaaipak bij me had.
 
40 graden daar eind mei begin juni.... vorig jaar althans.
Dit jaar in februari (...) 30 grd.
 
Vorig jaar was ik ook in Andalusië, precies een maandje eerder dan JPi
Begin mei was het toen ook al dik 30 'C.
Steden in binnenland was al best heel warm voor een bezoek. Bijv Ronda en Cordoba.
Maar langs de zee was toen heerlijk. Gibraltar, Malaga, Cadiz.................

Beetje warmte dat boeit nauwelijks. Beter iig dan dit jaar met corona.
Dit voorjaar ben ik helemaal niet op stap geweest.............. :X

Maar komend voorjaar ga ik 't zo niet meer doen. Wat er ook gebeurt,..................een weekje weg is een MUST.:]
 
Laatst bewerkt:
Na verwijdering van de Mod hangt deze post nu in het luchtledige.
Het ging over Anna die wat 'kunstjes' wilde tonen met haar.......................(poesje)
Hé, bij Raymond W is 't nog te zien in zijn quote.

Mijn reactie was toen:
Pffffffffff, dit soort posts worden langzamerhand een beetje flauw.
Tijd voor ingrijpen van de MOD!!
 
Laatst bewerkt:
Hallo jongens💋
Bekijk de video waarin ik voor de webcam masturbeer na een simpele registratie 💦💦
xxxx.nl
Bijnaam anna1 ❤
Hoi Anna,
Doe de groeten aan je kapper.
Ik weet nu eindelijk hoe je een ananas klaar maakt.
default_nas.jpg
 
Laatste jaren zit ik meestal in Oktober in Andalusië en dan zijn het lekkere temperaturen van rond de 25-30gr.
Zaterdag gaat er een vlucht met 2 lege stoeltjes naar Malaga.
Baal daar enorm van.
Hopelijk is die kutcorona volgend jaar voorbij en kunnen we weer lekker overal naartoe waar we maar willen.
 
Ik zit nu in Albufeira en ga op m'n gemakje terug rijden. Wat ik in voorgaande reacties lees is oktober hier en in Spanje prima. De camping is erg rustig 1/4 vol maar de beroemde stranden vlakbij barsten vd geparkeerde auto's, honderden meters.
Ah , hier was mijn tekst gebleven, een ander topic ☺️.
 
Terug
Bovenaan Onderaan