Spannend de GSXR 750!!!!

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp

Voltrots mag ik u melden dat mijn kleine broertje van daag gaat proefrijden op een GSX-R 750 Whoooeeeeeeaaaa!!!!! En die is mooi, uit 1998 met 3.500 km. Een plaatje. Ik mag ook ff een stukkie rijden als zijnde motorkenner :icon_biggrin: Ik heb er zin in. Morgen ook ff proefrijden op een TL 1000 S en daar heb in NOG meer zin in!!!!!!!!

 
Voltrots mag ik u melden dat mijn kleine broertje van daag gaat proefrijden op een GSX-R 750 Whoooeeeeeeaaaa!!!!! En die is mooi, uit 1998 met 3.500 km. Een plaatje. Ik mag ook ff een stukkie rijden als zijnde motorkenner :icon_biggrin: Ik heb er zin in. Morgen ook ff proefrijden op een TL 1000 S en daar heb in NOG meer zin in!!!!!!!!

Kewl vriend van mij heeft ook een 98er.
Vanaf 98 hebben ze injectie! de 750cc dan en de 600 pas in 2000?(weet ik niet zeker)

Ding is ook gemaakt voor wheelies. met 10km p/u omhoog gaan en dan 500 meter (geen grap) later met 170km p/u (2e versnelling) neerkomen. :icon_smile:

Maar denk dat het wel goed komt met jou en je broertje.


P.s : Michel, als je dit leest 500 meter wheelie is lafjes volgende keer 1km !!! en dan niet in de bebouwde kom :icon_smile:
 
Kewl vriend van mij heeft ook een 98er.
Vanaf 98 hebben ze injectie! de 750cc dan en de 600 pas in 2000?(weet ik niet zeker)

Ding is ook gemaakt voor wheelies. met 10km p/u omhoog gaan en dan 500 meter (geen grap) later met 170km p/u (2e versnelling) neerkomen. :icon_smile:

Maar denk dat het wel goed komt met jou en je broertje.


P.s : Michel, als je dit leest 500 meter wheelie is lafjes volgende keer 1km !!! en dan niet in de bebouwde kom :icon_smile:

Kon ik het maar, schakelen naar de 2! :icon_frown:

Als je dat kan, dan kan je ook verder...

Ik heb een stapel van die motor-video's (PB Video Nasty I, II en III en Fast Bikes How to Make Wheelies I, II en III)

In een van die video's maakt een gozer een wheelie met een GSXR750 tot 145m/u, dat is ongeveer 210km/u!!! :icon_smile: :icon_smile:

Echt vet!

Let wel op als je zulke vette wheelies kan maken....als je zo lang in de lucht zit, dan staat je voorwiel op een gegeven moment stil....als je dan neerkomt, dan moet die eerst weer op gang komen...kan je wel eens voor verassingen komen te staan! Gaat ook bijna een keer fout, dan zie je hem neerkomen, met een rookwalm van de voorband af, en hevigs slingeren... :icon_razz:
 

Ik heb dus op de 750 gereden...... Wat een BEEST!! Die RF van mij is niet spectaculair maar ze heeft een leuke acceleratie maar dit...... Sturen als een mes en ze trekt zonder pardon de stenen uit de straat.

Hij is voor 90 % verkocht en ik ben het al voor 98% :icon_smile:

Mmmm......als ik toch een poen had en niet zo knap was......

 

Mijn broertje heef um gekocht!!!!!! Gisteravond op de nacht van Motorport Rotterdam heeft hij het Ja woord gegeven!!!!!!!

Ech, super gaaf! Mijn kleine broertje op een kanon :icon_smile:
Ik blijf erbij, een super mooie fiest!
 
Volgens mij heeft iedereen hier wel een keer brokken gemaakt behalve eentje namelijk : J.W :icon_smile:

Toch maar een Honda kopen jongens. :icon_wink:

 

Solly J.W. dat gaat niet op. Mijn maat heeft een Honda gehad en die heeft um in uno jaar um 3x neergeledgd :icon_lol: en ik mijn Soes maar 2x dus kan je beter Soes kopen :icon_wink: capice?
 
Solly J.W. dat gaat niet op. Mijn maat heeft een Honda gehad en die heeft um in uno jaar um 3x neergeledgd :icon_lol: en ik mijn Soes maar 2x dus kan je beter Soes kopen :icon_wink: capice?

In welk tijdsbestek ??? Twee keer in een half uur klinkt al heel anders dan twee keer in 10 jaar.......
 

Ik heb m 2x neergelegd in eh....laten we zeggen 4 mnd tijd :icon_frown:
Tja, noem het leergeld. Ik was wat wild op de RF en ik moest even met 2 motorlaarzen terug op de grond gezet worden.

 
Ik heb m 2x neergelegd in eh....laten we zeggen 4 mnd tijd :icon_frown:
Tja, noem het leergeld. Ik was wat wild op de RF en ik moest even met 2 motorlaarzen terug op de grond gezet worden.

Veel schade ?? Weinig schade ?? Ik bedoel kheb mijn FZR twee keer totalloss gereden in ...... 6 of 7 ( kweet niet precies..) jaar tijd. Niet dat ik er iets van leer, want beide keren was het achterstallig onderhoud... Eerste keer versleten voorband ( gecombineerd met onervarenheid met Bremboremmen en 320 mm schijven.) tweede keer versleten achterwiellager, waardoor ik een prachtige highsider maakte bij het opdraaien van een rotonde ( verkeersplein whatever.)

Wheelies durf ik nog steeds niet... Stoppies meer toeval dan wijsheid. Knee-down lukt me prima ( alleen nog niet met mijn R1 :icon_frown: )
 

Eh.....twee keer vallen totale schade 10.000 bij een dagwaarde van 11.000... is toch best aardig. Als we het doen doen we het goed :icon_biggrin:

Wil je de langere versie met alle gore details lezen, kijk dan ff op mijn site onder het kopje RF600R.

 
Op 2001-05-28 13:14, schreef HELLdesker:

Wheelies durf ik nog steeds niet... Stoppies meer toeval dan wijsheid. Knee-down lukt me prima ( alleen nog niet met mijn R1 :icon_frown: )

Lukt het niet met je R1 !?!?

Man, met mijn nieuwe motor ging het juist erg makkelijk! Puur omdat ik wist dat mijn huidige motor veel beter was dan de oude! Ik had er gelijk al heel veel vertrouwen in, dus het ging echt ERG snel (op klaverblad dan he!)
 
Van welke Soes wil je een foto zien? Die van mij of die GSXR van mijn broer? Die van mij staan op mijn site die van mijn broer komt nog!

 
:) FF hosten

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/30912/94a54be4e7ae7d7c87d2ebfb37605920 (Gixxer01.jpg)​
 
nog een :) :)

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/30913/1440fa1e55ee2ade1ec597516753a882 (Gixxer05.jpg)​
 
Terug
Bovenaan Onderaan