Spannend momentje

Niet gehaald, kutzooitje ik was veel te zenuwachtig en miste daarom een afslag en ik ben zo zeggen ze door rood gereden maar dat was volgens mij gewoon oranje
 
Damn, gelukkig ben je er heel afgekomen.

Troost je met het idee dat ik de laatste les voor mijn examen ook met een gangetje van 60 rechtdoor een zandweg op ben gestuiterd, maar de volgende dag wel geslaagd 8-)

Succes vandaag in ieder geval *O*

EDIT: Damn balen, maar te snel is inderdaad te snel. De eerste keer wegdeelneming was bij mij ook een kwestie van "zo snel mogelijk terug bij het CBR zijn".

Uiteindelijk toen ook gezakt, maar toch wel mijn eigen schuld geweest uiteindelijk. Volgende keer dat je er voor gaat gewoon rustiger aan doen, goed kijken en dan haal je het wel :Y

Oranje verkeerslicht is trouwens wel remmen, tenzij je, om op tijd tot stilstand te komen, een noodstop moet doen.
 
Het is gewoon klote dat t zo lang duurt voordat ik weer op kan het eerste is 8 juli en dan ben ik op vakantie en daarna moek nog maar kijke wanneer ik weer kan...... argh k wou dat ik de klok een dag terug kon draaien.
 
De aanloop naar me examen was trouwens ook niet echt geweldig twee dagen voor me examen had ik een les waarbij een van me spiegels los zat en dus telkens naar achter ging bij het rijden zodat ik niks kon zien.
een dag voor me examen was dus dat met de gaskabel.
op de dag van mijn examen toen ik er in de ochtend aankwam was een van de spiegels gebarsten, en nadat we op het examen centrum aankwamen zagen we dat het achterlicht kapot was en dat moest dus ook nog snel vervangen worden.
en ik was al zo lekker zenuwachtig en dit kwam er nog allemaal bovenop.

Dit moest ik nog even kwijt
 
Je moet het zo zien, een slechte generale repetietie heb je nu gehad.
De volgende keer is de spanning als de helft minder en dan rij je waarschijnlijk de sterren van de hemel !!
 
les je soms op een harley?

ff serieus, dit zijn even iets teveel mankementen om een betrouwbare rijschool te zijn. Lijkt mij dat ze met het onderhoud van de motoren niet zo heel nauwkeurig omgaan.
 
maja wat kan ik daartegen doen? en de volgende examen datum is bij mij rijschool pas 8 juli en dan ben ik op vakantie dan wordt het dus nog later kut zooi
 
maja wat kan ik daartegen doen? en de volgende examen datum is bij mij rijschool pas 8 juli en dan ben ik op vakantie dan wordt het dus nog later kut zooi

het begint met sorry en daarna komt korting. Nee heb je, ja kun je krijgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan