Paul66
MF'er
Goedemiddag,
Heeft iemand een idee om mij op weg te helpen?
Omdat mijn Burgman 250 uit 2001 slechter ging starten heb ik via Amazon een nieuwe pomp gekocht. Deze werkt prima. Maar tijdens een testritje viel de motor uit en deed de pomp niets meer. Gisteren de kappen eraf gehaald en de connector van de pomp losgehaald. Nu meet ik daar een spanning van 10,4 volt. Sluit ik de pomp direct aan op de accu, werkt hij direct. Het lijkt dus dat de bestaande bekabeling een te lage spanning geeft. Nu heb ik tijdelijk een draad vanaf het contact met een zekering naar de benzinepomp gemaakt en dit werkt prima. Maar ik zou toch graag willen weten hoe ik kan achterhalen, waar de lage spanning vandaar komt waardoor de pomp niet meer via de "originele weg" loopt.
Groet Paul.
Heeft iemand een idee om mij op weg te helpen?
Omdat mijn Burgman 250 uit 2001 slechter ging starten heb ik via Amazon een nieuwe pomp gekocht. Deze werkt prima. Maar tijdens een testritje viel de motor uit en deed de pomp niets meer. Gisteren de kappen eraf gehaald en de connector van de pomp losgehaald. Nu meet ik daar een spanning van 10,4 volt. Sluit ik de pomp direct aan op de accu, werkt hij direct. Het lijkt dus dat de bestaande bekabeling een te lage spanning geeft. Nu heb ik tijdelijk een draad vanaf het contact met een zekering naar de benzinepomp gemaakt en dit werkt prima. Maar ik zou toch graag willen weten hoe ik kan achterhalen, waar de lage spanning vandaar komt waardoor de pomp niet meer via de "originele weg" loopt.
Groet Paul.