Ik ben erachter gekomen dat mijn nieuwe (chinese) reg/rec combo op mijn Honda CB350f (1973) project geen spanning geeft op de witte draad voor de regelaar.
Tijdens het diagnose stellen heb ik een ouderwetse CB losse regelaar geplaatst, de zwarte en witte draad van de 'nieuwe' combo losgekoppeld, maar het gelijkrichter deel laten zitten.
Daarmee heb ik ineens goede laadspanning!
Het lijkt er dus op dat in de regelaar/gelijkrichter combo, het gelijkrichter deel nog goed werkt, maar de regelaar al kapot is.
Weet iemand of een reg.rec combo van binnen gescheiden is en kan ik dus op deze manier veilig wat rondjes rijden, of loop ik kans om m'n (nieuwe) accu te verknallen?
Of zijn er nog meer verschillen die ik over het hoofd zie?
Tijdens het diagnose stellen heb ik een ouderwetse CB losse regelaar geplaatst, de zwarte en witte draad van de 'nieuwe' combo losgekoppeld, maar het gelijkrichter deel laten zitten.
Daarmee heb ik ineens goede laadspanning!
Het lijkt er dus op dat in de regelaar/gelijkrichter combo, het gelijkrichter deel nog goed werkt, maar de regelaar al kapot is.
Weet iemand of een reg.rec combo van binnen gescheiden is en kan ik dus op deze manier veilig wat rondjes rijden, of loop ik kans om m'n (nieuwe) accu te verknallen?
Of zijn er nog meer verschillen die ik over het hoofd zie?