Spanningsregelaar R6 verplaatsen

renzo_massi

MF'er
19 sep 2018
51
0
Hallo allemaal,

Ik ben er vanuit een ander topic van mij achter gekomen dat mijn problemen met starten soms te maken kunnen hebben met de spanningsregelaar die vlakbij het motorblok zit. Dit schijnt een kwaaltje te zijn van de R6 2001. Je kunt de regelaar vervangen voor een beter soort, maar kan ik niet gewoon het kabeltje verlengen en dan de regelaar achterin ergens leggen/bevestigen?
 
Wat bied dat voor voordeel? Het naar achter plaatsen van een defecte regelar maakt hem niet heel.
Kan je niet beter even afwachten of je blok niet naar de kloten is voordat je er iets anders aan gaat doen?
 
voordeel weet ik niet, maar dan wordt hij niet meer te warm toch, dacht ik, vandaar de vraag. Maar idd hoop ik dat het blok niet defect is, maar anders wil ik wel op zoek naar ander blok of iemand die iets kan repareren met epoxy.. Ik heb geen idee anders wat opties zijn.
 
Een cilinderwand repareren met epoxy? Ik denk dat er maar 2 opties zijn. Proberen aan een ander goed blok te komen of je verlies nemen en een andere motor aanschaffen. Mits het blok defect blijkt uiteraard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan