spanningsregelaar thundercat/fzr 600

Gerrit Gamba

Die hard MF'er
2 feb 2004
930
0
rotterdam
Wie heeft er een digitale foto van een spanningsregelaar van een thundercat.
Het gaat met name om de stekkerverbinding.

De vraag is of een spanningsregelaar van een thundercat zo op een fzr 600 past.
 
Hoe weet jij dat het afgegeven dynamovermogen dit toelaat, en of het stroomverbruik nagenoeg gelijk ligt :?
Alleen hierin al kan het de illusie veroorzaken dat de ene regelaar beter is dan de andere.
En daarbij heb ik nog helemaal niet zo vaak een regelaar van een fzr 600 moeten vervangen, dus zo slecht zijn ze volgens mij ook weer niet.
 
Inderdaad de fzr 600 zijn erg berucht moet ik zeggen. In nog geen half jaar tijd zijn er minimaal 6 doorgebrand bij diverse clubleden.

Hoeveel leden zijn er met een fzr600 :?

Hoe oud is de fzr600 ondertussen :?

Dat de cat minder problemen heeft kan best wel eens liggen aan het feit dat die minder oud zijn als de fzr600.
Ook bij mij staat de regelaar van een fzr600 niet als slecht bekend. Dat betekent dat er 2 personen zijn, waarvan er 1 vanaf dat de fzr600 uitkwam bij een o.a. Yamaha dealer heeft gewerkt, die dagelijks alle ellende van motorfietsen tegenkomen en niet de regelaar als een kwaal van van de fzr zien.


pfffffffffffffffffff, bier.
 
Met clubleden doelde ik op leden van de FZR club en daar zijn al aardig wat topics over geweest.
Dat zal ik ook niet bestrijden, maar als je een goede accu hebt, een orginele regelaar, en eea ook nog eens netjes gemonteerd hebt (schone contacten) met een beetje koelpasta achter de regelaar, zul je bijna nooit en probleem met deze regelaar krijgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan