Turbo600
MF'er
Hey,
Ik heb al ff een electrisch probleem, waar ik zelf niet uit kom.
Dus ik kom hier eens een poging doen voor wat advies.
Cbr600 1993
Begon 2 weken geleden, met knipperlichten die opeens snel knipperde, gewoon verder gereden zonder problemen.
Week later lekker onderweg, sta ik aan het stoplicht, motor valt uit, en start niet meer.
Nieuwe accu gemonteerd, en rijden weer.
Kort ritje gedaan (70km) zonder problemen, in de garage gezet. Volgende dag, start weer niet.
Accu opgeladen, voltmeter gemonteerd, en net een proefrit gemaakt,
In het begin heb ik netjes 14.2v onder het rijden. Maar opeens zakt ie naar 13v, en loopt langzaam terug. En wat later, opeens weer 14+V. En zo een 50km rond gereden.
Iemand een goed advies ?
Ik weet dat het antwoord meten is, maar electrisch is niet mijn afdeling helaas.
Volgens mij heb ik geen originele regelaar meer, maar ene met koelribben.
Mvg,
Danny
Ik heb al ff een electrisch probleem, waar ik zelf niet uit kom.
Dus ik kom hier eens een poging doen voor wat advies.
Cbr600 1993
Begon 2 weken geleden, met knipperlichten die opeens snel knipperde, gewoon verder gereden zonder problemen.
Week later lekker onderweg, sta ik aan het stoplicht, motor valt uit, en start niet meer.
Nieuwe accu gemonteerd, en rijden weer.
Kort ritje gedaan (70km) zonder problemen, in de garage gezet. Volgende dag, start weer niet.
Accu opgeladen, voltmeter gemonteerd, en net een proefrit gemaakt,
In het begin heb ik netjes 14.2v onder het rijden. Maar opeens zakt ie naar 13v, en loopt langzaam terug. En wat later, opeens weer 14+V. En zo een 50km rond gereden.
Iemand een goed advies ?
Ik weet dat het antwoord meten is, maar electrisch is niet mijn afdeling helaas.
Volgens mij heb ik geen originele regelaar meer, maar ene met koelribben.
Mvg,
Danny