spatbord cb550

papadino

MF'er
2 okt 2004
70
0
Hengelo
Vraagje :?

Zijn de spatborden(voor en achter) van een cb550F hetzelfde als van een cb550K. Iemand die dat weet??

Hans 8-)
 
Laatst bewerkt:
Nee zijn niet hetzelfde. De 550f heeft twee steunen aan de voorkant en de k één. Achter is het spatbord sowieso anders: een 550f heeft hetzelfde spatbord als een 500f en een 550k is hetzelfde als een 750k7.

Ik ben overigens og wel op zoek naar een net achterspatbordje voor een 500... ;)
 
Ja Jochem, ik dus ook. Spatborden zijn niet te redden en zag net wat op een veiling maar dat was dus van een K. Maar voor is wel hetzelfde??


Hans 8-)
 
Ik weet nog wel een redelijke 550 te koop staan.

Roep maar als je intresse hebt dan zal ik de eigenaar wel contact met je op laten nemen.
 
maar als ik voor de voor en achterspatborden een hele motor moet kopen, is het eind zoek toch???

Hans 8-)
 
Sorry maar dat is net zoiets als op een mug schieten met een kanon. Heb best nog wel wat onderdelen nodig maar die onderdelen zullen op die betreffende bike in een niet veel betere staat zijn dan die van mij. Dus dat lijkt me dan niet erg zinvol.
Maar in ieder geval bedankt.

groet,
Hans 8-)
 
Sorry maar dat is net zoiets als op een mug schieten met een kanon. Heb best nog wel wat onderdelen nodig maar die onderdelen zullen op die betreffende bike in een niet veel betere staat zijn dan die van mij. Dus dat lijkt me dan niet erg zinvol.
Maar in ieder geval bedankt.

groet,
Hans 8-)

Zonder hem jou op te willen dringen. Misschien zijn er andere die er een zoeken. Maar hij ziet er erg goed uit. Mooie spatborden.

Maar nogmaals ik dring je hem niet op hoor. Dit is meer voor iemand anders hier die dit ook leest en er een zoekt.

Ik zal eens kijken of die zelfde persoon ook nog losse spatborden heeft.
Misschien wil hij wel dat ding in onderdelen verkopen.
 
Zijn vraagprijs is €750,-
Nieuwe achterband
Nieuwe carburateur rubbers

En de orginele uitlaat zit er nog onder.
full
 
Wolfman, voor mij wel. Is 6 keer zoveel asl wat ik voor mijne heb betaald. Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat hij er op z'n minst ook 6 keer beter uit ziet. *D

Hans 8-)
 
Sorry; was het topic even kwijt. Uitlaatje is leuk, maar ik vinnem verder aardig aan de dure kan voor een niet originele fites... Zou zelf eerder aan de helft denken ofzo, tenzij het blok net is gereviseerd ofzo (en dan bedoel ik dus niet alleen een neiuwe koppakking ofzo...)
 
Sorry; was het topic even kwijt. Uitlaatje is leuk, maar ik vinnem verder aardig aan de dure kan voor een niet originele fites... Zou zelf eerder aan de helft denken ofzo, tenzij het blok net is gereviseerd ofzo (en dan bedoel ik dus niet alleen een neiuwe koppakking ofzo...)

Ik heb inmiddels begrepen dat er wel iets van de prijs af kan, maar of hij de helft er af wil doen?
 
Ik sla ff over. Een opknapper heb ik al staan. Zou er dan één willen om te restaureren en daar gaat me bij deze ff teveel tijd/geld inzitten. Mocht 'ie de demper kwijtwillen, dan hoor ik het graag! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan