spattend ketting vet

matt4

Die hard MF'er
27 jan 2004
329
1
mainvault
hallo,

bestaat er immers een bepaalde kettingvet van het een of ander merk dat niet spat?

ik gebruik nu kettingvet van denicol, racing chain lube. als ik dus mijn keting inspuit en laat intrekken, als ik ermee rijd hangt mijn motor vol vet!!

dus als iemand een wondermiddel heeft...

mvg,

Matthieu
 
hallo,

bestaat er immers een bepaalde kettingvet van het een of ander merk dat niet spat?

ik gebruik nu kettingvet van denicol, racing chain lube. als ik dus mijn keting inspuit en laat intrekken, als ik ermee rijd hangt mijn motor vol vet!!

dus als iemand een wondermiddel heeft...

mvg,

Matthieu
Ik heb van bell ray gehad.........

dat word wit smeert goed en spat zeker niet :}
 
Na het rijden invetten. K had er ook veel last van , opspattend kettingvet .

Tegenwoordig smeer ik met de kwast , moto chain lube of zoiets . Werkt stukken beter , gaat langer mee ook . Veel minder last van spatten .
 
weet wat je bedoelt ,heb zelf tl1000r met witte velgen en een witte undertail,en bij eerst volgende ritje na invetten ketting (na het rijden ) is het weer tijd voor een poetsbeurt ,heb vele middelen geprobeerd maar ze spatten allemaal wel een beetje ,beste ervaringen met s100 .
haal trouwens overtollig vettigheid die op de verkeerde delen zitten met wasbenzine weg .
s6
 
14:00 in Goes

Harley Achtig (HD Sport?) Met vrouw erop.

Reedt zoals gewoonlijk als ik spot bij de rotonde naast de watertoren. Er reed
iemand voor met een Zwart Duc. Monster achtig type (of Buell).
 
[me]Orpheus gebruikt Putoline en is er goed tevreden over. :)
[/me]


Wat zoiezo scheelt is smeren direct nadat je gereden hebt. Je ketting is dan nog warm en het vet heeft langer de tijd om te hechten.
 
chain lube factory line van MOTUL
Te koop bij Hein Gericke voor 12,36 eurie voor 400ml
Werkt perfect geen spatten meer,mn vriendin heeft witte velgen(ikke blauwe)poetste me altijd een ongeluk op mijn en haar velgen nu Geen kettingvet erop gelukkig!!!
Ps prijs is iets hoger dan de normale kettingspray maar echt de moeite!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan