Speciaal handgebaar voor MF`ers

HVT RTM

Rookie
7 apr 2007
8
0
Beste MF`ers,

Is het niet een PUIK idee om -als MF`ers elkaar tegen komen- een speciaal handgebaar :W te tonen, bijv. een vuist maken of je wijsvinger en middelvinger horizontaal houden (De twee streepjes van de F) als-in MF. Ten teken dat je een MF`er bent. En de ander als MF`er herkend.

Of slaat dit helemaal nergens op? :N

Laat het weten!
 
Hoe weet jij als je iemand tegenkomt offie een mf-er is :?

Ik zie het meestal pas als ik er voorbij ben (als ik het dan al zie) of achter iemand rij ...
 
nou als je de sticker op z`n kentekenplaats niet eens kan zien dan vind ik dat ze je rijbewijs in moeten vorderen.
 
ja goed idee man !!


ik zat te denken aan dit gebaar zeer universeel ook

fuck-you.jpg
 
nou als je de sticker op z`n kentekenplaats niet eens kan zien dan vind ik dat ze je rijbewijs in moeten vorderen.
Over het algemeen groet je je tegenliggen dmv een handgebaar en over het algemeen zit er aan de voorkant geen kentekenplaat. Dus ook geen mf stikker.
Maar moet ik nu dus naar de oogarts begrijp ik
 
Heb vandaag maar 2x gegroet, naar supersporters. Chopperbob's wilden niet zwaaien (ik trouwens ook niet :P maar als ze groeten, dan groet ik wel terug.. dat waren er dus 2)
 
Wat ik meestal doe als ik iemand achterop kom is wijzen naar mijn kenteken (naar de sticker dus) en als ze hem dan nog niet door hebben met beide handen doen alsof je aan het typen bent.
 
weet je..ik vind het eigenlijk wel een leuk idee..

en nee..ben geen zomerrijder.. dit jaar 30.000 km.. zomer en winter.. pekel en ijzel.. sneeuw dit jaar niet maar afgelopen jaa rwel..

misschien wel leuk.. kun je gelijk weten wie er van MF is..

Job
 
Hmm een leuke groet... Rechter been een schopbeweging maken, viezier half open zetten, en met rechterhand met wtee vingers omhoog achter je helm de welbekende konijnenoortjes nadoen?? is dat wat?? :-)
 
Het mag dan geen vrijdagmiddag zijn... ik vind dit toch kwalificeren als een zwaaitopic!

:W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W
 
Allemaal een blauw kuipruitje met MF erop :?
En dan als groet wijzen naar het ruitje :+
 
Als ik een sticker rijder inhaal, doe ik altijd het Hans van Breukelen gebaar.
Trek de ooglid van mijn linker oog naar beneden ten teken dat ik hem heb gespot.

Verder gewoon blijven :W :W

Peter.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan