Speciaal handgebaar voor MF`ers

*O* Of misschien als de achterop zitters van de ene MFer.. de andere MFer , ook met achteropzitter ff kort in zijn/ of haar kont knijpt?

Is ook goed te herkennen en te voelen lijkt me zo :9
 
Jij zoek gewoon een excuus om iemand in de kont te knijpen ;).






Daar is toch helemaal geen excuus voor nodig?? O-)
 
een wheelie maken is ook een mooi gebaar


ik voel me als crosser/enduro man toch altijd een beetje uitgesloten als ik over de weg rij en ik zwaai naar iemand op een chopper ofzo dan kijkt ie net alsof hij water ziet branden
 
.... over het algemeen zit er aan de voorkant geen kentekenplaat. Dus ook geen mf stikker.
bij mij zit er wel een 'www.motor-forum.nl' sticker voor op de kuip.

Maar moet ik nu dus naar de oogarts begrijp ik
nee hoor, op afstand zie het niet zo snel zitten en als je het eenmaal ziet dan ben je elkaar al gepasseerd
 
Laatst bewerkt:
een wheelie maken is ook een mooi gebaar


ik voel me als crosser/enduro man toch altijd een beetje uitgesloten als ik over de weg rij en ik zwaai naar iemand op een chopper ofzo dan kijkt ie net alsof hij water ziet branden

Ik zal altijd naar je zwaaien hoor!! *O*

Leuk topic :W
 
ja met handgebaren maak je toch al gauw ongewenste groet bewegingen.
* Saluteren lijkt me een goeie,maar dat kunnen mensen ook weer als een"rechts beweging"opvatten.
* We hebben natuurlijk de middelvinger al.
* Wijsvinger en pink omhoog bestaat al bij de hardrockers
* middelvinger gekruist over de ring vinger bestaat al bij rappers,dus ja je houd weinig over.

Om nou met een gebogen arm,je wijsvinger naar je helm te brengen is ook weer zo "kabouter Plop-achtig" hahahaha

Misschien allemaal een zwaailamp op onze helm,een borstel als een henekam op de helm of een paar horens is ook weer zo wat.

Succes met verzinnen!
 
:^

en niet te vergeten:
4. het risico lopen dat een @#^#@&agent je een boete ervoor geeft :P


Heb sinds 2,5 jaar me a'tje en rij dag en nacht stad en land af vanaf dag 1 met de stickert meerdere keren plsie die achter me reed en nog nooit voor de stickert een prent gehad......

ohw ja ook gewoon zwaaien naar motort met van die zuurstokkleuren, is en blijft motort rijder.....

Oneeye heeft wel flinke duit in t sponsor bakje naar Leeuwarden moeten sturen....tot ergenis van me vrouwtje..... |( |( |( maar dat was voor snelheid :X
 
ik zou zeggen, maak een cirkel met je duim en wijsvinger, doe deze rond je oog zodat het net is alsof je een brilletje op hebt, dat houdt in dat je iemand ziet.
dit kan dan vertaald worden naar GESPOT

daarna snel biede handen van het stuur, doe een typbeweging na en dit kan je dan zien als de uitbeelding: IK GA HET TYPEN

gelijk daarachteraan maak je een vuit en steek je je wijsvinger half uit, laat hem een beetje krom staan. maak dan een hupje met je hand zodat de beweging lijkt alsof je wilt aanwijzen dat er iets OP de kast ligt bijvoorbeeld. dit houdt dan de beweging OP in.

vervolgens doe je 5 vingers omhoog, dat zijn de poten van de letter M
dan doe je 1 vinger omhoog, dan heb je de steel van de F
daarna doe je 2 vingers horizontaal zodat de F compleet is voorzien van pootjes.

uitkomst: GESPOT, IK GA HET TYPEN OP MF




ik denk dat dit hem gaat worden, andere suggesties zijn natuurlijk nog welkom maar die hebben geen kans van slagen denk ik :X



:W

(supeR6 gaat snel weer aan het bier en de chips)
 
Laatst bewerkt:
Hmm...

full


 
ik zou zeggen, maak een cirkel met je duim en wijsvinger, doe deze rond je oog zodat het net is alsof je een brilletje op hebt, dat houdt in dat je iemand ziet.
dit kan dan vertaald worden naar GESPOT

daarna snel biede handen van het stuur, doe een typbeweging na en dit kan je dan zien als de uitbeelding: IK GA HET TYPEN

gelijk daarachteraan maak je een vuit en steek je je wijsvinger half uit, laat hem een beetje krom staan. maak dan een hupje met je hand zodat de beweging lijkt alsof je wilt aanwijzen dat er iets OP de kast ligt bijvoorbeeld. dit houdt dan de beweging OP in.

vervolgens doe je 5 vingers omhoog, dat zijn de poten van de letter M
dan doe je 1 vinger omhoog, dan heb je de steel van de F
daarna doe je 2 vingers horizontaal zodat de F compleet is voorzien van pootjes.

uitkomst: GESPOT, IK GA HET TYPEN OP MF




ik denk dat dit hem gaat worden, andere suggesties zijn natuurlijk nog welkom maar die hebben geen kans van slagen denk ik :X



:W

(supeR6 gaat snel weer aan het bier en de chips)

en dit allemaal in pakweg 1 seconde :?
 
Ja en dan www.motor-forum.nl :+

En hopen dat je voor een rood verkeerslicht staat natuurijk...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan