Speciaal handgebaar voor MF`ers

ik zou zeggen, maak een cirkel met je duim en wijsvinger, doe deze rond je oog zodat het net is alsof je een brilletje op hebt, dat houdt in dat je iemand ziet.
dit kan dan vertaald worden naar GESPOT

daarna snel biede handen van het stuur, doe een typbeweging na en dit kan je dan zien als de uitbeelding: IK GA HET TYPEN

gelijk daarachteraan maak je een vuit en steek je je wijsvinger half uit, laat hem een beetje krom staan. maak dan een hupje met je hand zodat de beweging lijkt alsof je wilt aanwijzen dat er iets OP de kast ligt bijvoorbeeld. dit houdt dan de beweging OP in.

vervolgens doe je 5 vingers omhoog, dat zijn de poten van de letter M
dan doe je 1 vinger omhoog, dan heb je de steel van de F
daarna doe je 2 vingers horizontaal zodat de F compleet is voorzien van pootjes.

uitkomst: GESPOT, IK GA HET TYPEN OP MF




ik denk dat dit hem gaat worden, andere suggesties zijn natuurlijk nog welkom maar die hebben geen kans van slagen denk ik :X



:W

(supeR6 gaat snel weer aan het bier en de chips)
:? Of misschien even gauw achterstevoren gaan zitten of je kont optillen aan èèn kant alsof je scheet laat weet niet roep ook maar wat :P
 
Groet zelf altijd alle motorrijders, maar als je je wilt onderscheiden als MF moet je toch met een groet komen die een niet MF ook als groet herkend.
B.V. groeten met de wijsvinger omhoog of pink en duim omhoog o.i.d. zo zal een niet MF het ook als groet zien en de MF die dat willen herkennen het kleine verschil, en hoef je niet in je spiegel te kijken of een je tegemoet komende rijder ook MF is.
 
Groet zelf altijd alle motorrijders, maar als je je wilt onderscheiden als MF moet je toch met een groet komen die een niet MF ook als groet herkend.
B.V. groeten met de wijsvinger omhoog of pink en duim omhoog o.i.d. zo zal een niet MF het ook als groet zien en de MF die dat willen herkennen het kleine verschil, en hoef je niet in je spiegel te kijken of een je tegemoet komende rijder ook MF is.

zit wel wat in, maar vind je het niet een beetje vergezocht...
wordt leuk in de file.. 'oja nu moet ik mijn wijsvinger omhoog steken'.. ;)
ik vind die M-F stickers eigelijk wel goed :Y
 
Ja idd vergezocht is ook niet mijn idee, maar als ze het dan toch willen doen dan wel zo dat je niet na hoeft te denken makkelijk dus.
Stikker zit er bij mij ook op, en groeten doe ik altijd.
 
vroeger had je van die zwaaihandjes. die plastic handjes die je op je ruit kon plakken en dan maar wiebelden.. zoiets op je helm plakken? _O-

maaruh ik zwaai altijd ~(te laat)~

en als ik sneller ben dan zij altijd ff in de spiegeltjes kijken of er een "L" achterop staat. dat verklaard dan meestal wel waarom ze niet terug zwaaien... moet trouwens verplichte kost zijn tijdens lessen. "zwaaien naar mede motorrijders. :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W
 
Tjezus..mot niet gekker worden met die gein.

Straks een knuffelrocksessie voor MF'ers?
 
Tjezus..mot niet gekker worden met die gein.

Straks een knuffelrocksessie voor MF'ers?

:^ :^


nou vooruit dan .. speciaal handgebaar :+


full
 
"Speciale handgebaren"...beetje kansloos.
Een onfris figuur uit Oostenrijk had begin vorige eeuw ook een speciaal handgebaar geintroduceerd in Duitsland om hun "superieuriteit" te tonen :r .
Dat is niet goed afgelopen.
Wat is er mis met gewoon zwaaien :? :W
Stom kuddegedrag -O-
 
"Speciale handgebaren"...beetje kansloos.
Een onfris figuur uit Oostenrijk had begin vorige eeuw ook een speciaal handgebaar geintroduceerd in Duitsland om hun "superieuriteit" te tonen :r .
Dat is niet goed afgelopen.
Wat is er mis met gewoon zwaaien :? :W
Stom kuddegedrag -O-
Dat geldt dan ook voor die sticker, of niet?
 
Terug
Bovenaan Onderaan