speciaal piccie voor max

He ed weer een biggelaar top product !!!!!

( zo is het sneller )

misc.php
Errug 8-) 8-)
 
Of die foto is van een niet zo geweldige kwaliteit of het ligt aan mijn ogen, maar ik vind hem dus ook niet echt bijzonder. Misschien dat ie er 'live' een stuk beter uitziet.

Niet bijzonder? Kijk eens naar de onderdelen die eraan zitten :9~

Laat hem zwart, laat de stickers zitten, laat het kontje intact (gaaf die 'italiaanse' striping). Dit is een topfiets :} Is hij in Oisterwijk te zien?

Hebbe, hebbe, hebbe.

ps doe snel iets aan die glimranden ')
 
Laatst bewerkt:
Mooi hoor..erg fraai,maar Redbull wat is de langste afstand dat jij met een duc heeft gereden......zomaar een vraagje hoor ;)

hoezo langste afstand ??? deze fiets is van een klant (helaas voor de liefhebbers) en is tot detail afgewerkt naar de smaak van de klant .
een gemiddelde duc gaat omstreeks 60.000 voor zijn eerste preventivie revisie 9zeker fiesten met meer als 110 pk in het wiel .
heb nu een 916 sp staan van 94 met bijna 60 op de klok ,loopt nog steeds als een nieuwe !!!!!!!!!!!!!
 
niet voor het een of ander...

maar wat kost zo'n duc nou zoals ie daar staat?
 
niet voor het een of ander...

maar wat kost zo'n duc nou zoals ie daar staat?
laatst verkocht voor 50.000gulden
tax waarde momenteel 80.000 gulden
zit alles op en aan wat duur is
speciale aangepaste voorvork van racetech
spiegler 8 zuiger tangen met speciale schijven .
magnesium velgen ,radiale rempomp,bigbore blok grotere kleppen ,veel carbon ,special samco hoses voor koeler ,etc etc etc etc
zeer speciaal en duur dus
 
uit nieuwsgierigheid (en evt vogend jaar) wat zou een Biggelaar tuned Monster s4 kosten? (mag ook via meel ;) )
 
Hij ziet er inderdaad erg mooi uit. Gisteren trouwens een belletje van Don Leo gehad. De Duc is weer klaar. voor € 2100,= is deze jongen weer helemaal klaar voor het nieuwe seizoen. Ik zal alsikum heb opgehaald wel ff een piccie posten hiero
 
Terug
Bovenaan Onderaan