Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat moet ik nog vragenEn wat vond de RDW ervan? Wel een tof project en zo te zien op de foto's zit alles netjes weggewerkt. Ben ook wel benieuwd naar meer foto's en uitleg
Ben je dat nog wel van plan hem elektrisch op kenteken te laten zetten?Dat moet ik nog vragen
Keuring vraagt een EMC test en die is niet goedkoop.
Wa kos da?Zeker en interessant maar wat zijn nu de totaalkosten geweest mits je dat wil delen voor diegene die ook zoiets iets wil gaan doen .
vooral nieuwsgierig van mij kant
ik snap je beschrijving, omdat ik naast motor ook een elektrische bromscooter erbij heb (45kmpu rijdend 108 km range)Rijdt bijzonder. Zoals alle electrische motorfietsen denk ik.
Ik ben nog bezig met het tunen van de motoraansturing (evenwicht tussen koppel en bereik, regeneratie etc)
Het meest vreemde is het (ontbreken van) geluid en het ontbreken van schakelen en koppelen
Als je optrekt hoor je nog wel het zoemen van de motor en regelaar maar als je 80 rijdt hoor je niets anders dan het geluid van je banden en vering.... Dat is echt een hele leuke gewaarwording.
Als je harder rijdt dan neemt het windgeruis zoals altijd een deel van het lawaai voor zijn rekening.
Als je langzamer gaat rijden blijf ik maar proberen om terug te schakelen. Dat went nog niet.
Als je "gas" geeft is het net een lang elastiek van 0 tot 100.... Niet schakelen, niet weer op toeren komen, gewoon continu vooruit.
Ook heerlijk met inhalen, bochten of rotondes..
Zoals ik al zei: met 7 kW motor en 200 kg motor is het geen stenentrekker maar je gaat goed met de auto's mee.
Topsnelheid is voldoende om alles binnendoor te doen en stukjes snelweg.
KloptRijdt bijzonder. Zoals alle electrische motorfietsen denk ik.
Eens, maar het went echt, ik grijp nooit meer naar een koppeling en/of probeer te schakelen.Als je langzamer gaat rijden blijf ik maar proberen om terug te schakelen. Dat went nog niet.
Als je "gas" geeft is het net een lang elastiek van 0 tot 100.... Niet schakelen, niet weer op toeren komen, gewoon continu vooruit.
Ook heerlijk met inhalen, bochten of rotondes..
Je hebt ten opzichte van je Duc natuurlijk ook veel minder vermogen en koppel dat geeft ook een vertekend beeld.ALs ik weer terug op mijn Duc stap, merk je pas hoe rauw zo'n motor rijdt.
Beleving en dynamiek is op zo'n verbrandingsbeest echt vele malen leuker maar puur functioneel gezien wint de CBRelectric het!