speciaal teken op kuip

easytj

Die hard MF'er
27 nov 2002
311
0
Venray
Hey mensen,

Ik heb onlangs een ZXR750 gekocht. Deze is overgespoten en er staat een een of ander teken op de kuip. Wie o wie weet wat dit betekent???? Ik heb echt helemaal geen flauw idee. Heeft het iets met motoren te maken??

Hopelijk weet iemand van jullie het?
full

PS Ziet er wel leuk uit, maar ehh, wil graag betekenis weten?
 
Variatie op celtic triade? Heb je met de klok mee (leven, dood en het hiernaarmaals) en tegen de klok in zoals die op je kuip. Kelten hebben veel variaties en veel andere betekenissen.

Eentje:
The Triskele: a rounded spiral with three arms radiating from a central point, turning counter-clockwise. It stands for any one of hundreds of Triads in Celtic literature, but typically is understood as standing for the land, sea, and sky, which composed the foundation of the Celtic cosmology.

http://www.users.bigpond.com/wild.goose/celtic_symbols.html
 
[onzin]
Waarschijnlijk zijn het 3 siamese zaadcellen met een dubbele staart die door middel van een additie-reactie in het centrum aan elkaar zijn versmolten. Bij bevruchting levert dit meestal een 1-eiige siamese drieling op.
[/onzin]

Et ziet er trouwens wel gaaf uit zo\'n logo, volgens mij zijn dr wel meer stickers op die motor niet echt origineel, maar hij is wel strak.
 
Thanks,

Ik probeer dit teken
full
als icoon weer te geven. Maar ehh, ben niet zo\'n computer dude. Krijg hem niet omgezet naar 60x60 pixels. Wie helpt?? Welk prog. kan ik daarvoor gebruiken?

Wel goed gevonden, van die zaadcellen! Netjes


done it
 
Laatst bewerkt:
Je hebt iig een goede motor gekocht :} en het logo...? geen flauw idee. heb je hem particulier gekocht? Dan zou ik het eens aan de verkoper vragen.

suc6 met je zoektocht naar het mysterieuze teken (lijkt wel een harry potter verhaal) en tot ziens op de volgende Kawasaki Ninja Meeting
 
Ik had een paar jaar geleden een vriendin die dit teken op haar rug heeft laten tatoueren. Of hij leek er in ieder geval heel erg op :-)
Je kreeg rond die tijd ook een poster van een of ander sigarettenmerk waarop hetzelfde logo werd gebruikt, resultaat: oorlog in de tent hihihi...
slogan was: \"be original\" ... is dat wat! :-)
 
Thanks,

Maar ehh, is mij nog niet duidelijk wat het betekend. Natuurlijk ervan uitgaande dat, dat van die homo/sm enzo, bullshit is.
Daarvoor ben je bij mij aan het verkeerde adres. Dus ehh, dames die graag een ritje willen maken? ? Check mijn profiel (zeggen ze toch altijd bij TMF)
 
Terug
Bovenaan Onderaan