Speciaal voor de vrijgezellen...:-)

Het is toch triest??

wie biedt zichzelf nou aan op het internet!! Misschien koopt Bin Laden ofzo haar wel op, kan ze voor schietschijf spelen :(
 
TJeeeeeeeeeeeee, het lijkt wel een alternatieve non,


Bekijk de foto eens goed,,,,,, ze loenst !!! :}

afbieden !!!! tot onder de prijs van een afwas machine,,,,,, anders ga je geheid in de boot !! :+
 
Nee sorry...
Aardig tijdje vrijgezellie geweest, maar nooit zo wanhopig... Huwelijk per opbod... Het idee alleen al... Mij allemaal te kil... Een beetje van \"ach, ik moet toch nog echt effe snel een huwelijk en wat kindjes...\" Errug zakelijk & ongepassioneerd... En de passie houdt het leven juist leuk...

Dus: not & never has been my type of lady...

En oppervlakkig bekeken: zo\'n cutie is het nu ook weer niet...
 
idd, heeft best wel een gekke bek.

en als iemand zoveel geld biedt, zal die wel verschrikkelijk lelijk wezen, anders had die met zijn geld allang een wijf gehad.

Heeft ze op haar site geen reclame staan, dan is het allemaal daarom te doen, en helemaal niet om de veiling
 
Net nog effe op de site gekeken:

£ 1.000.000.000 1/1 sh0rt1e 23/12/2001, 10:13

Dus we hebben het hier over ongeveer 3 miljard !!!! :j
Straks kan die meid zo de staatsschuld van nederland gaan aflosssen. Vraag me alleen af of je de helft weer terug krijgt als je gaat scheiden ;)
 
Waar is de tijd dat om vrouwen werdt gedobbelt ???

voor geld haal je je toch niet zoveel ellende op je hals
Ok als het een huis was , met een hypotheek, heb je nog een redelijke spaarpot.
Maar zoiets gaat de dagwaarde alleen maar van achteruit,,,,, en ze weet alleen wat werken is .
Volgens mij ben je dan goedkoper uit met zo\'n,
\"opblaas- vriendin\", daar gaat evenveel vanuit,
als je alleen maar hebt gewerkt heb je niet geleefd, kom je dus zo in de categorie \"saaie doos\"


nog ff,,, en ik krijg er nachtmerries van,,, bah,,, eng mens :r
 
Wat een muts...24 jaar en haar grootste ambitie is trouwen. Doe iets met je leven! (motor rijden bijvoorbeeld..muts)
 
3 miljard is natuurlijk de grootste onzin.

Als er al iemand is die dat er voor over heeft dan is het een Arabische oliesjeik, wordt je in zijn harem gedropt en nooit iemand die je nog ziet.

Zo, zijn we daar ook mooi vanaf. })
 
Een maal ander maal, ze is verkocht !!! ;)

Dinsdag, 29 januari 2002 - De vrouw die zichzelf te koop aanbood via de veilingsite QXL kan nu niet meer terug. De veiling is ten einde en er is een serieuze bieder.


Door Paul van der Meer



Ben Webb heeft 251 duizend pond geboden voor Kay Hammond. Er wordt nu onderzocht of hij dit geld wel echt bezit en of hij een strafblad heeft.

Hammond eist nog al wat van haar koper. Zo moet hij toestaan dat hij wordt gefilmd en geinterviewd door de media. Ook moet hij medische en psychologische test ondergaan en in het geval van een scheiding blijft de 251 duizend pond van Hammond.

De toekomstige bruid is enthousiast. \"Het zou een modern sprookje zijn. Ik heb een internetbedrijf en hij heet Webb\", zei ze tegen Ananova. De ouders hadden liever gezien dat ze op een meer conventionele manier haar partner had gezocht, maar ze hebben respect voor haar beslissing.

Als Webb alle tests doorstaat, treedt hij in maart met Hammond in het huwelijk.

De veilingpagina werd 36 duizend keer bezocht en er werd twee keer geboden. Dit was aanzienlijk minder dan de vorige veiling van Hammond. Afgelopen kerst bood Hammond zich al eerder aan via de veilingsite, dit mislukte toen er een nepbod werd gedaan van één miljard pond.

Om bij de laatste veiling te zorgen dat er alleen serieus werd geboden, dreigde ze met haar advocaten als iemand een nepbod deed.

Bron: www.webwereld.nl/nieuws/10000.phtml

Zal je zien dat die kerel op de een of andere manier niet door de keuring komt als ze hem niet leuk vind. Toch blijf ik het onzin vinden.
 
Volledig mee eens
Ze moesten de vrouwen ook maar voorzien van een kontaktsleutel ;)
:]

P.S. Sorry ladies.

O? Een contactsleutel?? :?

Je weet toch onderhand wel hoe het zit?

Vrouwen hebben 3 knopjes op het voorhoofd (kijk maar eens goed): keuken, neuken, uit.

huepfenicon111.gif



CAT
 
De mijne heeft nog ergens een knopje zitten, met \"Zeurmodus\"... maar ik kan dat knopje dus nergens vinden om het vervolgens uit te schakelen. ;)
 
De mijne heeft nog ergens een knopje zitten, met \"Zeurmodus\"... maar ik kan dat knopje dus nergens vinden om het vervolgens uit te schakelen. ;)
Gooi er gedurende anderhalf á twee uur een mengsel van \"Aandacht\" en \"Begrip\" overheen. Dan klapt er ergens een dekseltje open en kan je haar, met wat handigheid uit de \"Zeurmodus\" schakelen. Met een béétje geluk springt ze dan in de \"Dankbaarheidsstand\". ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan