Speciaal voor de vrijgezellen...:-)

zut

MF veteraan
11 jun 2001
2.160
0
Achterhoek
Omdat er toch een aantal wanhopige vrijgezellen op dit forum zitten even dit berichtje ;)

Vrouw te koop op veiling http://www.qxl.com (www.qxl.com)

kay.jpg
11650664_U1010079228.jpg


24 year old Internet entrepreneur looking for a husband.
Candidates must be male, a British citizen living in the UK, aged 24-35, and meet basic health requirements.
Why am I auctioning my hand in marriage?
Marriage is the one ambition I have yet to achieve.
So often I have commented to my friends, family and colleagues that I never have the time to meet any men. I have been working on my business, www.tamba.co.uk, ever since I was 17. I work a twelve hour day, seven days a week, so I\'ve been pretty busy over the last 6 years!
I thought that by creating an online auction I would be able to reach as many men as possible and hopefully prove that the Internet is not full of cyber-geeks, there are normal people out there, and I\'m looking for one as a husband!
All bids will be taken seriously, and I will marry the winner.


Linkje naar veiling
 
Laatst bewerkt:
Maakt eigenlijk ook niks uit waar je woont. Je zult haar toch weinig zien. Druk! Druk! Druk!
 
wel slim ....

als zij mee zou doen aan \"Who want to mary a Miljonaire\" zou ze zelf niks meekrijgen (net zoals die Cobie :? :? was dat haar naam)

Nu krijgt ze zelf het geld, dus als het stuk loopt heeft ze in iedergeval het geld nog *D *D
 
Hmm... ik ben noch vrijgezel noch wanhopig, maar ik vraag me toch wel af:

als ik het hoogste bedrag zou betalen en haar zou \'winnen\', houdt dat dan ook in dat ik de rest van mijn leven nooooooit meer iets voor haar hoef te betalen? ;)
 
Ik denk niet dat mijn vriendin zo in triootjes is......
Maar ja je weet het nooit he !!
 
Maakt eigenlijk ook niks uit waar je woont. Je zult haar toch weinig zien. Druk! Druk! Druk!

:^ ze heeft niet eens tijd om iemand te ontmoeten, dus als je iemand zoekt die je daarna nooit meer hoeft te zien, tja dan :+ .

Een workahollic die geen motorrijdt :j :j :j
 
Hoogste bod nu is 700k Pond (2,45 miljoen gulden). Gaat boven m\'n budget. Hoop voor de gelukkige dat er garantie op zit. Toch veel geld en als het dan een beetje tegenvalt.

Net als met motoren: de aanschaf is duur, maar het blijven rijden ook.
 
mannekes,,,, luistert en huivert, een motor kost wat geld,,,,, een vrouw,, levenslang je maandsalaris !!!!!

Als drama bonus krijg je er nog een schoonmoeder bij

nee,,,, ik heb mijn \"leergeld\" betaald

noooooooooooit kopen ( beter leasen of huren !!!)
voor de motor ontstaat dan een financieel gunstiger klimaat !!!! :+ :+ :+
 
Als je een motor koopt weet je zeker dat je erop mag rijden.

Als je het hoogste bod zou doen en wint is het nog maar de vraag of je erop mag rijden ;)



ps: ze is mij iets te oud. (maarik ben dan ook nog jong ;) )
 
Op vrijdag 21 december 2001 15:16 schreef zut het volgende:

I work a twelve hour day, seven days a week

Nou, da\'s wel lekker rustig thuis dan! Geen tijd om geld uit te geven en geen tijd om te zeiken, wat wil je nog meer? })
 
Terug
Bovenaan Onderaan