Speciaal voor Ducsmit

Status
Niet open voor verdere reacties.

SportsPhotography

MF veteraan
30 apr 2008
3.336
0
Heerenveen
Casey Stoner admits to feeling frustrated at the health problems that have hampered him at the last four rounds - and is now talking in terms of the end of the 2009 MotoGP season before he can get fully fit again.

Stoner has suffered weakness and/or sickness since Catalunya, with doctors seemingly unable to pinpoint the cause of the problems. The Australian was unconvinced by a diagnosis of 'slight gastritis and mild anaemia' and treatment is yet to make a noticeable impact.

After winning two of the first five events, Stoner's physical problems have seen him drop away during the second half of the races since, in which he has claimed two thirds and two fourth places.

“It's just frustrating more than anything. It came during a period where we found some solutions with the bike, which have definitely been improving a lot of things,” said the Ducati Marlboro star.

“We're just gonna have to wait and see. At the end of the season, once we get rid of this thing - whatever it is - then we will start to be a little bit happier towards the end of the race.”

Stoner starts this weekend's British Grand Prix third in the championship behind Fiat Yamaha riders Valentino Rossi and Jorge Lorenzo, and is now pinning his British GP hopes on bad weather, which reduces the physical strain of riding a grand prix motorcycle.

“The last race at the Sachsenring was a lot more enjoyable for me. I had a lot more fun. I was at least watching the fight [close up] rather than seeing it from a ten second gap,” said Stoner. “I was able to hang in there a little bit longer, but I think a lot of it was due to the weather just being very, very kind to me.

“We'll just have to see what we are capable of this weekend. We know the Donington weather can keep you nice and cool. So we hope to be somewhere near where we were at the Sachsenring.”
 
Opmerkingen als "heb je met hem gesproken" die zijn flauw.
Info die gewoon op het net staat en dan beweren dat het er niet staat dat is flauw.


Nogmaals, een topic op de persoon gericht om een punt te maken is flauwer dan flauw.

Waardeer je meningen en inbreng van foto's in race-topics maar de wedstrijd is op het asfalt en niet hier op het forum 8-)
 
Nogmaals, een topic op de persoon gericht om een punt te maken is flauwer dan flauw.

Waardeer je meningen en inbreng van foto's in race-topics maar de wedstrijd is op het asfalt en niet hier op het forum 8-)

Je vat het verkeerd op denk ik.
Met dit topic doel ik er meer op dat Stoner het juist wel zegt en dat ik niet uit mijn nek lul ;)
 
Ik wil hier toch nog voor de laatste keer op reargeren .
Als ik niet met je eens ben ( of jij dus met mij), moet je me niet proberen belachelijk te maken door het maken van een apart topic om je eigen mening kenbaar te maken.
Dit is het laatste wat ik hier post.
Doe er altublieft een slotje op.
 
Ik wil hier toch nog voor de laatste keer op reargeren .
Als ik niet met je eens ben ( of jij dus met mij), moet je me niet proberen belachelijk te maken door het maken van een apart topic om je eigen mening kenbaar te maken.
Dit is het laatste wat ik hier post.
Doe er altublieft een slotje op.

De pot verwijt de ketel!
Ik geef ergens een reactie en jij komt met de opmerking "heb je met hem gesproken"
wie de bal kaatst....
Zelf mag je een ander wel belachelijk proberen te maken, maar als meneertje de sigaar is komt het verwijt!
Kap er dan zelf ook eens mee, voorbeelden genoeg dat je mij quote en met een reactie komt!
 
De pot verwijt de ketel!
Ik geef ergens een reactie en jij komt met de opmerking "heb je met hem gesproken"
wie de bal kaatst....
Zelf mag je een ander wel belachelijk proberen te maken, maar als meneertje de sigaar is komt het verwijt!
Kap er dan zelf ook eens mee, voorbeelden genoeg dat je mij quote en met een reactie komt!


Wie wil er nou altijd gelijk hebben en het laatste woord hebben..?
 
Triest sports, maar dat had ik al eens vaker gezegd. -O-
Maar toch blij dat die mening hier gedeeld wordt.

Ben benieuwd hoelang het duurt voordat je in dit topic een definitief plekje verwerft :
De gekickte users van MF

Het was in den beginne niet de bedoeling, maar het had een topic moeten worden met een knipoog.
Maar als ik reacties terug lees en hoe anderen de boel proberen op te zwepen door middel van opmerkingen of " _O- " zijn ontelbaar.
Ik ben altijd in voor een discussie, maar de kop in het zand steken en doen alsof je neus bloed is wat mij betreft vrij kinderachtig.
Naast een liefhebber van de motorsport en de toevalligheid dat het fotograferen er van een nog grote liefhebberij van mij is.
Lijkt het er soms op dat men enkel reacties wil zien begeleid met foto's.
Dat ik als liefhebber van de motorsport ook een mening heb en die uit als fan schijnt blijkbaar soms tegen het zere been van enkele leden te zijn!
Echter wat is er mis om je mening zonder mooipraterij te ventileren?
Ooit wel eens liefhebbers van bijv. ijshockey of voetbal gehoord het gespot met enge ziektes schijnt daar een gewoonte te zijn.
Als ik persoonlijk vind dat Stoner minder moet zaniken en moet doen waarvoor hij is aangenomen wat overigens voor elke werknemer geldt dan zou het in mijn ogen doodnormaal zijn als men daarover een mening mag hebben en dat er niet gevraag word om enkel een foto ( zie het Dani Pedrosa topic ).
Het kuddegedrag en overal maar mee eens zijn vind ik persoonlijk 3x niks ook al ben je fan van.... je hebt toch nog wel je eigen mening?
Als ik serieus een reactie typ aan de hand van de vele info die op het internet staat dan vind ik reacties als "heb je met hem gesproken" gewoon kinderachtig en licht provocerend.
De oudste natuur/scheikundige uitspraak "actie werkt reactie" is volkomen terecht en als dat niet meer mogelijk is zou dat de doodsteek zijn voor discussies en zouden we allemaal dezelfde mening moeten delen.
Als iemand een sarcastische reactie plaatst kan men er de donder op zeggen dat ik een reactie terug plaats, dat moet ook gewoon kunnen en mogen dat de persoon aan wie de reactie gericht is hier veel zwaarder aan tilt is niet mijn probleem.
Je hoort mij verder weinig klagen over negatieve berichten naar mij toe, maar laat een bepaald persoon dan ook zelf kunnen incasseren.
Als discussies niet je ding zijn en je enkel rechtlijnige uitspraken wil doen zonder weerwoord of commentaar te krijgen dan is een forum enkel gericht op een bepaald merk/rijder wat meer voor de persoon die niet of bijna niet tegen kritiek kan.
 
Wie wil er nou altijd gelijk hebben en het laatste woord hebben..?

Het heeft weinig met gelijk hebben en het laatste woord hebben, lees de reacties eens na en hoe er gereageert word.
Mag ik dan ook een keer iemand op zijn nummer zetten?
Als ik een topic open voor een bepaald persoon met alleen maar foto's er in dan is het een zeer waardevolle posting, maar als ik hetzelfde doe met een sarcastische ondertoon om iemand terecht te wijzen op zijn/haar verkeerde of op niets gebaseerde uitspraken dan word het gezien als stoken.
Spreek de persoon die hetzelfde doet en waar ik op reageer dan ook eens aan.
 
Laatst bewerkt:
Het was in den beginne niet de bedoeling, maar het had een topic moeten worden met een knipoog.
Maar als ik reacties terug lees en hoe anderen de boel proberen op te zwepen door middel van opmerkingen of " _O- " zijn ontelbaar.
Ik ben altijd in voor een discussie, maar de kop in het zand steken en doen alsof je neus bloed is wat mij betreft vrij kinderachtig.

Dat komt niet door dit ene topic, maar door je algehele 'stijl' hier op het forum.

Als ik je verhaal zo lees ben ik het helemaal met je eens, andere meningen, sarcasme beetje uitdagen enzo. Klinkt allemaal als zaken waar ik me ook me bezighou.
Maar jij gaat steeds de fout in door te gaan schelden op andere personen (Stoner in het bijzonder). Dat irriteert veel mensen en dan is voor mij de discussie al meteen afgelopen.

Leer je 'stijl' eens wat aan te passen en ik (en waarschijnlijk vele anderen) zijn graag bereid om met jou in discussie te gaan.
 
Dat komt niet door dit ene topic, maar door je algehele 'stijl' hier op het forum.

Als ik je verhaal zo lees ben ik het helemaal met je eens, andere meningen, sarcasme beetje uitdagen enzo. Klinkt allemaal als zaken waar ik me ook me bezighou.
Maar jij gaat steeds de fout in door te gaan schelden op andere personen (Stoner in het bijzonder). Dat irriteert veel mensen en dan is voor mij de discussie al meteen afgelopen.

Leer je 'stijl' eens wat aan te passen en ik (en waarschijnlijk vele anderen) zijn graag bereid om met jou in discussie te gaan.

Deels mee eens.
Maar hoe sta jij tegenover uitspraken van anderen over Plopsala ( Pedrosa ) Gayden ( Hayden ) Lollienzo etc,etc
Dan vind ik persoonlijk Stoner the Moaner nog meevallen, immers hij klaagt ook ( te ) veel als je de fora wereldwijd bekijkt die over MotoGP gaan dan merk je wel dat ik niet de enige ben die de houding van Stoner op zijn tijd hekelt.
Nu had hij weer woorden met Rossi omdat Rossi in gesprek was met Melandri, terwijl Elias aan het woord was.
Maar ik lees nergens dat Stoner met zijn mobieltje liep te kloten en verveeld zat te gapen toen Rossi in Assen aan het woord was.
 
@Sports,als je alleen maar commentaar over pedrosa,lorenzo,stoner en hayden hebt,dan kan je toch beter die topics vermijden.
Ik kom ook niet in het rossi topic om mijn mening over hem te roepen.
Goede rijder hoor,daar niet van,maar ik hou gewoon niet van zijn doen en laten.
Laat de pedrosa,lorenzo,stoner,hayden enz fans gewoon lekker in hun waarde en lekker hun eigen topics voltypen.
Het is niet zo vreemd dat als je in het pedrosa topic zegt dat hij te klein en te licht is om een gp-machine te besturen en niet in de gp thuishoort dat je tegengas krijgt.
Al is het wel eens de manier waarop tegengas gegeven wordt.
Jij bent zelf ook niet echt heilig,ook nu weer ff een steek onder water over de foto`s(Quote sports:zie het pedrosa topic.)
Jij komt over alsof je alles weet en van niemand iets wil aannemen.
En dan gaat het niet alleen over de motorracerij,maar ook over je andere hobby.
Ik wilde proberen om je te negeren,maar je bent zo subtiel aan het zuigen(en dat weet je best) dat ik het niet kon laten om nu ff te reageren.

Oh en verder probeer ik weer :X
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan