Speciaal voor motormeiden (en dus niet voor de her

21 jun 2004
13
0
Gelderland
Meiden, dit moeten jullie zien!!!

Naar aanleiding van de hanenkam, die ik heel leuk vond, maar toch jongensachtig, kwam bij mij het volgende idee op om iets te maken wat juist meisjesachtig en stoer is!!!

Zie hier het resultaat van opzij en van achteren!!!
http://groups.msn.com/_Secure/0XQDlAisavv*OfoBwwnZd8aGit1zJFBdKs2JUaxsXWJ2sMxEp!pAwl75vUYplni0ZNF2UXQZvIjP73AQ*bSX5Fcw6GhXHWb0MrZpK4Kw*lNo02JIlwcn9IbOvxlJzJOsSq39VxwD3t8Q/062301.gif

http://groups.msn.com/_Secure/0XQD*AiwaIwBcXSyG00cdyvJJrxok06YiBld90dtE7Fp3rpjbGflAKKFqNQFFPu9SUBbf2LQ7ryzT!uqq!2x1jCnW5tldC*fAYHlgiIe*aovco6DSKj7RGadzGcwtk4HtWiaQ9mu5R28/062302.gif

Stiekem hoop ik dat meer meiden het leuk vinden en ermee rondrijden!

Gr. DD
 
Ik heb een piemeltje en heb stiekum toch gekeken en geklikt, hoop niet dat je nu boos wordt. Helaas werken de linkjes niet, dus ik heb niks kunnen zien. Zal wel komen omdat ik een jongetje ben '( ;)
 
Nee het ligt niet aan je piele want ik zie ook niks hehe

De link leidt naar een msn group maar die is beveiligd dus wij kunnen ze links niet bekijken omdat we geen lid zijn van de groep. Beter is om de foto's ff 1 voor 1 te uploaden op MF zelf.
 
Nee het ligt niet aan je piele want ik zie ook niks hehe

De link leidt naar een msn group maar die is beveiligd dus wij kunnen ze links niet bekijken omdat we geen lid zijn van de groep. Beter is om de foto's ff 1 voor 1 te uploaden op MF zelf.


janice heeft wel toegang tot die groep ;) althans als het die ene is...
maar ook hier werkt de link niet :X
 
Als je (kleine óf grote) kinderen zegt dat ze ergens níet naar mogen kijken dan... tja dan...kun je op twee vingers natellen wat die kinderen gaan doen.

KIJKUUUUU


Shit, link werkt niet. Ooooh, wat onbevredigend. Sorry DD maar zou je ons misschien willen bevredigen :P ?

Groet,
Klein Kind
 
Doe ze nu gewoon uploaden op motor-Forum zelf...

JIJ ziet de foto's wel omdat je zelf wel lid bent!! Snappie? :)
 
full
 
klikken op fotootje, linkermuisknop, opslaan als, klikken op reageren in MF, [imgatt]typen, linkje naar gekopieerde foto-bestandje toevoegen, en op posten klikken svp

[edit] Was je al gelukt :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan