Speciaalzaak voor VFR 400 R?

kc

MF veteraan
20 feb 2004
1.271
13
Ik heb een Vfr 400 r nc 30 en die wil ik langzaam maar zeker steeds verder opknappen, nu zijn er voor die motoren weinig spullen te vinden maar heb wel eens gehoord dat er speciaal zaken zijn die specifiek voor 400 cc machines onderdelen kunnen leveren, het mooiste zou een goede internetshop zijn maar een gewoon adres is ook welkom. wie kan me helpen?

gr van kc
 
Safe Amsterdam kan alles voor je bestellen,met behulp van een microfiche, spullen van een nc30 zijn nog redelijk te krijgen maar nc24 moeilijker maar die hebben ze zelfs snel :)
Mobu zijn een stelletje rukkers, niet aardig en eigenwijs B|
 
kijk das mooi, wat ik nodig heb? een beetje van alles wat, gas naalden en/of schuiven, koppelingsplaten en benodigdheden, bal hoofdlagers, wiellagers, kabels enz, wil van de winter(ahum) een en ander gaan doen , als safe amsterdam het kan leveren dan kan safe rotterdam het ook wel, anders wellicht Vos motoren, alleen jammer dat dat honda spul vreselijk duur is maarja, Honda=hoge onkosten na dure aanschaf. in ieder geval bedankt voor de reacties, als er nog meer tips zijn hoor ik het wel.

gr van kc
 
kijk das mooi, wat ik nodig heb? een beetje van alles wat, gas naalden en/of schuiven, koppelingsplaten en benodigdheden, bal hoofdlagers, wiellagers, kabels enz, wil van de winter(ahum) een en ander gaan doen , als safe amsterdam het kan leveren dan kan safe rotterdam het ook wel, anders wellicht Vos motoren, alleen jammer dat dat honda spul vreselijk duur is maarja, Honda=hoge onkosten na dure aanschaf. in ieder geval bedankt voor de reacties, als er nog meer tips zijn hoor ik het wel.

gr van kc

honda is laatst zelfs weer duurder geworden, alsof ze al niet duur genoeg waren :X
 
Onderdelen voor mijn (ex-) NC30 bestelde ik 'gewoon' bij Arie Molenaar in IJsselstein.

In principe kan het bij elke Honda-dealer, als ze maar ff tijd en geduld
voor je hebben om alles uit te zoeken...
 
Terug
Bovenaan Onderaan