Special Paint Topic!!!

9047

Dit is de R1 rossi uitvoering,mooie bike.

MZZL'Z Spank
 
Laatst bewerkt:
Heb nog een piccie van een grove blade, maar hij is meer dan 100 kb, hoe verander ik dit :? ben niet zo'n computertechneut
 
Op dinsdag 19 november 2002 16:08 schreef FrE-bLaDe het volgende:als het niet lukt mail hem dan maar ff naar mij...
You've got mail :)
Alleen jammer dat het plaatje op een gescheurde foto lijkt die ze weer hebben geplakt, maar dat zullen jullie straks zelf wel te zien krijgen.
 
We zijn zo Honda-gek dat we het Honda-logo op een Yamaha gaan spuiten |(

merk: Yamaha
type: R1
kilometerstand: 1500
bouwjaar: 1998
kleur: Rossi Uitvoering
prijs: 10000 €

Deze staat nog te koop ook. Bij Robs Accessoires, 't Zand.
Voor de kenners, lekker bochie daarzo!!!!!

Voor de kenners? :+
Maar het is en blijft een mooie bike.
 
r(emco)1 hoe doe je dat vet cooll,ik ga ook mijn motor spuiten maar zo kan ik precies zien of et wel staat.tips hoelang ben je met zoiets bezig~???
 
r(emco)1 hoe doe je dat vet cooll,ik ga ook mijn motor spuiten maar zo kan ik precies zien of et wel staat.tips hoelang ben je met zoiets bezig~???

Sorry Subduc, de plaatjes heb ik gevonden op internet, heb ik niet zelf gemaakt.....
 
Geholpen door een schuiver zo'n 3 maanden terug heb ik nu de tijd en een goede reden om mijn motor te laten spuiten.
Aangezien ik een aantal wervels gebroken heb zal ik de eerste tijd toch niet op de motor mogen klimmen. ;(

Ik heb alleen nog niet echt een idee in welke kleurstelling.
De kleur van het frame is paars en dit zou ik liever zo laten aangezien ik anders zo'n beetje alles aan het demonteren kom.

Misschien hebben jullie leuke ideëen?

rf900_rz.jpg


De kleur van de velgen moet in ieder geval veranderen.
 
Geholpen door een schuiver zo'n 3 maanden terug heb ik nu de tijd en een goede reden om mijn motor te laten spuiten.
Aangezien ik een aantal wervels gebroken heb zal ik de eerste tijd toch niet op de motor mogen klimmen. ;(

Ik heb alleen nog niet echt een idee in welke kleurstelling.
De kleur van het frame is paars en dit zou ik liever zo laten aangezien ik anders zo'n beetje alles aan het demonteren kom.

Misschien hebben jullie leuke ideëen?

(Afbeelding)

De kleur van de velgen moet in ieder geval veranderen.

hmm het frame is dan wel niet paars, maar vond dit wel grappig ( met de nodige bestickering erbij dan ) ;)

ps: de witte lijntjes moet je wegdenken he :P
rf900.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan