Special Paint

1) Om te generaliseren Nederlanders zijn grijze muizen.

2) De centen die je in het pimpen stopt zie je nooit meer terug of je moet een echte liefhebber vinden.
 
vind die meiden wel mooi, ook leuk gebrushed...

Die meiden waren ook errug leuk :}

1) Om te generaliseren Nederlanders zijn grijze muizen.

2) De centen die je in het pimpen stopt zie je nooit meer terug of je moet een echte liefhebber vinden.

Klopt voor het geld wat hier in Nederland pimpen kost koop je een leuke bike (tenzei je het zelf doet) want je krijgt er bijna niks voor terug :Y
 
Is geheel afhankelijk van smaak..... want spuiten kun je op héél veel verschillende manieren.
Dit is d'r in ieder geval een erg goed adres voor:


full
 
Als we dan toch allemaal plaatjes gaan posten :+
Toen ik mijn woon/werk-motor kocht, was ie ook voorzien van 'special paint'.......... :(

2nup3ph.jpg


Het opknappen van deze motor is iets uit de hand gelopen.
Er is ook weer special paint terug op gekomen. Van het hele drukke en gedetailleerde hou ik niet zo van. Maar van iets abstracts wel.
Uiteindelijk is het dit geworden:

11r9o61.jpg


2qcqxrd.jpg


2d8m79.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik denk omdat het fu**ing duur is, voor de speed & design vroegen ze een Hayabusa voor een chroom project en daar heb ik mijn fietsje voor geleend en zie het resultaat.
Voor de 1 is het mooi en voor de ander is het afschuwelijk (smaken verschillen) en ik denk dat als je zoiets moet betalen dat je jezelf dan bedenk.

Het waarom zou dus kunnen zijn "te duur"
Wat we ervan vinden "de voorkeur"

[afbeelding]

[afbeelding]
kreeg je die dames er ook bij?? :9~ :9
 
ten eerste is de motor die ze pimpen al te fout.
ook al bekleed je hem helemaal met diamanten dan nog blijft het een lelijk hok die busa's.

als ze dan toch bezig zijn dan verneuken ze de veiligheid en functionaliteit.

als je een bike opleukt doe het dan met mooie details wat niet te schreeuwerig is of maak er echt een bijzonder ontwerp van.

special paint alsof je motor in brand staat bijvoorbeeld :9~
 
Special paint enzo is een beetje jaren 80 he. Net zoals auto's met spoilers.... Eigenlijk zie je dit soort dingen vooral in Duitsland maar die dragen ook nog matjes he.

Tegenwoordig is het vooral iets voor negers en wiggers :+ (ik wed dat die rapper, hoe heet'ie, met die geile clips... ehh 34 eurocent ofziets een special paint motor heeft).
 
Laatst bewerkt:
1) Om te generaliseren Nederlanders zijn grijze muizen.

2) De centen die je in het pimpen stopt zie je nooit meer terug of je moet een echte liefhebber vinden.
:^
1) Nederlanders zijn in het algemeen er te nuchter voor.
2) Nederlanders willen veel voor weinig centen (wat niet gaat)
Als je in de USA (en zelfds duitsland) kijken ze niet op van een paintjob van 10duizend(en) euro's in tuning scene's.
3) Nederlanders willen veel verschillende dingen dus potje is snel leeg.
In sommige landen leven mensen voor 1 ding (bvb hun motor)en leven ook daar voor. Nederlanders willen EN een motor EN een koophuis EN vaak uit EN EN EN maar alles kost geld dus op sommige dingen wordt dan "bezuinigd".
4) Nederlanders lopen achter in de meeste scene's (auto's motors etc.)

Zo kan ik nog wel ff doorgaan.
Hoofd zaak is dus de instelling en mentaliteit van de gemiddelde Nederlander naar mijn mening.
 
Laatst bewerkt:
:Y :Y Volkomen mee eens fighternorrie :} :}
Dikke Busa :} (en of je hem mooi vind is natuurlijk een persoonlijk iets ;) )
Punt is dat meer mensen zoiets zouden moeten doen :Y

Leuk met die meiden er op, jammer dat die met dat zwarte haar een giga additude heeft :r .
Op Streetfighterday zijn ze ook altijd.
 
:^
1) Nederlanders zijn in het algemeen er te nuchter voor.
2) Nederlanders willen veel voor weinig centen (wat niet gaat)
Als je in de USA (en zelfds duitsland) kijken ze niet op van een paintjob van 10duizend(en) euro's in tuning scene's.
3) Nederlanders willen veel verschillende dingen dus potje is snel leeg.
In sommige landen leven mensen voor 1 ding (bvb hun motor)en leven ook daar voor. Nederlanders willen EN een motor EN een koophuis EN vaak uit EN EN EN maar alles kost geld dus op sommige dingen wordt dan "bezuinigd".
4) Nederlanders lopen achter in de meeste scene's (auto's motors etc.)

Zo kan ik nog wel ff doorgaan.
Hoofd zaak is dus de instelling en mentaliteit van de gemiddelde Nederlander naar mijn mening.

Sommige Nederlanders beleven er wel lol aan.

Dit was mijn projectje.

zoekplaatje.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan