speciale blade

Ziet er idd ehhh anders uit.
Ik vind de prijs trouwens niet erg hoog voor een collectersitem waar er maar 4 van rondrijden. :?
Lijkt mij een gevalletje schade :X
 
39905.jpg


ik ken dat ding ergens van, zal eens zoeken (was een gele trouwens)
 
Lijkt me ook een geval van schade gezien de prijs. Bijzonder model vond de verkoper zeker beter klinken. Vindt ´m (persoonlijk) ook niet mooi... Oftewel Lelijk! Voor minder heb je de motor van Sigma ;)
 
is niks speciaals aan, je kan die kuipen gewoon bestellen via internet, en ze zijn bovendien spuuglelijk

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

edit* hier is de link


en hier nog een foto
innotech2.jpg
 
Laatst bewerkt:
dat ding ken iikk van ergens, heeft ooit in OPGEZET gestaaan, belgisch tuningmagazine, in een van hun eerste nummers, toen ik nog in aauto tuning geintersseerd was |( .. maar nu weet ik echter beter :]
 
5 jaar geleden al eens tegen gekomen op speed en design,
de paars met gele uitvoering. Das dus echt niks bijzonders.
echt heel schraal vormgegeven. Op die site die hierboven aangegeven is staan trouwens wel andere mooie creaties.
 
als dat gewoon kappen enzo zouden zijn zal dat best wel wat gekost hebben, een beetje een sukkel ben je dan wel als je aan een mooi motortje heel veel knaken gaat uitgeven en dan krijg je zoiets ???

(zie ik trouwens ook een ander tankje?)
 
Kan me niet voorstellen dat je je fireblade met z´on kuip verkracht voor je lol. Gezien het verkoop-lul-verhaaltje in de advertentie dat het z´on bijzonder model is geeft al aan wat voor lulmijer die kerel is. Moet wel een gevalletje schade zijn. Met dergelijke mensen geen zaken doen. Die horen in de fabeltjeskrant thuis.
 
Ja inderdaad het is zo'n airtech geval.
Smaken verschillen, het wel een stuk lelijker dan een standaard kuip.
Lijkt me dus dat de eigenaar ergens wat kuipwerk is verloren.
 
Kan me niet voorstellen dat je je fireblade met z´on kuip verkracht voor je lol. Gezien het verkoop-lul-verhaaltje in de advertentie dat het z´on bijzonder model is geeft al aan wat voor lulmijer die kerel is. Moet wel een gevalletje schade zijn. Met dergelijke mensen geen zaken doen. Die horen in de fabeltjeskrant thuis.

vind het wel een vermakelijk verhaaltje, moet toch wel met pijn in het hart zijn dat hij zo'n collecters item wegdoet :)

kijk, ze hebben er zelfs een kit voor een gsxr 750

dve_motorky.jpg
 
gelukkig ook voor de cbr 600 , die mocht niet missen natuurlijk

full





hee , GELUKTTT 8-)
 
Laatst bewerkt:
H'm het lijkt op een motor waarvan het kuipwerk gesmolten is :r
Niet mijn smaak, maar smaken verschillen nu eenmaal, maar om iemand die zo'n "ding" heeft nu voor sukkel uit te maken?
 
H'm het lijkt op een motor waarvan het kuipwerk gesmolten is :r
Niet mijn smaak, maar smaken verschillen nu eenmaal, maar om iemand die zo'n "ding" heeft nu voor sukkel uit te maken?

Wél een sukkel als je een lulverhaal over maar 4 exclusieve exemplaren er van maakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan