Speciale onderdelen Honda CB750 SOHC

joooaaas

MF veteraan
5 feb 2005
2.539
0
Woudenberg
RC166 kuip, pas gemaakt voor CB750. Inclusief beugels, ruitje en lampje, bestikkerd en gespoten...

Vaste prijs € 200.

VERKOCHT

full
 
Laatst bewerkt:
NIEUWE Yoshimura Daytona race nokkenas voor CB750 SOHC...

€ 250

VERKOCHT

full
 
Laatst bewerkt:
Tegen meerprijs van € 50 complete set sterkere klepveren incl bijbehorend spul erbij ;)

VERKOCHT

full
 
Laatst bewerkt:
Geen idee eerlijk gezegd... Qua formaat zal het vast passen, maar misschien de bevestigingspunten niet??
 
Weet je wat er aangepast moet worden? Alleen bevestigingspunten gaat nog wel, maar als het zadel 1,5 x zo lang is wordt het wat lastiger
 
Schijnt wel iets langer te zijn, maar ik heb geen idee hoeveel... Je kan altijd even komen passen natuurlijk.
 
Tevens diverse spaakwielen (zonder schijven) te koop voor de SOHC CB's in 18 en 19 inch.. Uit m'n hoofd heb ik nog voor- en achterwielen van CB350/400 en van CB750F1 staan, en ik dacht nog iets meer...

In gebruikte staat 10 euro per wiel.
 
Zie ik dat goed?
Zijn die bevestigingspunten van die buddy zoals voor een k7?

Zo ja dan ben ik zeker geintereerd! Heb nu zo'n buddy (K6) liggen waarbij ik alle punten nog moet gaan omzetten voor een K7..... Misschien in dat geval een idee voor Flamejob?

Gr, Mark
 
Raask set is verkocht.

Sportbuddy net op de K7 gepast, en dat komt niet goed uit in de breedte, teveel naar links...
 
Ik ben niet zo bekend met de modellen K6 en K7.
Ik heb een CB550F uit 1977. Het zitje van Joooaaas past dus niet direct op de mijne? Het zitje van Mark wel (evt met kleine anpassingen)?

Grt Heidy
 
Terug
Bovenaan Onderaan