Speciale onderdelen Honda CB750 SOHC

Hey Heidy,
Ik denk dat het inderdaad het handigste is als je even langskomt om te passen en meten, heb hier geen pas-550 staan oid ;) Vlak na kantoortijd (na 17/18 uur) kan ik alleen donderdag deze week, mail me maar even voor adres enzo.

Groeten,
Jos
 
Laatst bewerkt:
Hey Heidy,
Ik denk dat het inderdaad het handigste is als je even langskomt om te passen en meten, heb hier geen pas-550 staan oid ;) Vlak na kantoortijd (na 17/18 uur) kan ik alleen donderdag deze week, mail me maar even voor adres enzo.

Groeten,
Jos

Dag Jos, dan zal het volgende week worden. Stuur me maar een pm op flamejob66 at hotmail punt com, dan kunnen we wat afspreken.

Grt Heidy
 
Heb je nog wielen voor een 750 staan (voor en achter). ik weet niet precies welk type ik heb. volgens papieren een k7 maar er zitten nu comstar wielen in met dubbele schijf voor en dat is volgens mij niet K7 eigen. het lijkt meer op de F2
 
Nog even een paar vraagjes over het voorwiel
- wat is de staat hiervan
- wat wil je ervoor hebben
- en is hij geschikt voor dubbele schijf.

gr,
nils
 
Alle std voorwielen uit die tijd zijn geschikt voor dubbele beschijving. Voorwiel is dacht ik wel netjes, geen verrotte spaken ofzo, velg ook niet verrot voor zover ik weet. Zal wel wat pitjes hebben in het chroom, maar ik weet het niet uit m'n hoofd (staat niet hier).

Wielen staan me nu vooral in de weg, dus 10 euro per stuk leek me niet gek geprijsd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan