Speciale remschijven!!

suz rgv 800

MF veteraan
3 nov 2004
7.381
1.141
Dordrecht
yo jongens help me eens, ik ben op zoek naar een nieuwe remschijf voor de rgv 800.

als jullie piccies hebben, waar ze te krijgen zijn, hoe duur....enz enz.

laat maar komen, is ook makkelijk voor anderen die op zoek zijn misschien.

kees.
 
kweenie of ze passen maar ik heb deze :} :}
Moet thuis ff voor je kijken wat ze kosten maar goedkoop iig niet ;)



full
 
Dat is wel heel speciaal, een RGV800. Neem aan dat het een eigenbouw is op basis van de RGV maar dan waarschijnlijk met een, helaas, 800cc viertaktblok.

Heb je de originele voorpoten van de rgv er nog onder, dan kun je zoeken naar 6 zuigerremklauwen van een bv. gsxr 750 srad. Deze passen zonder problemen op je voorvorkpoten. Remt al een stuk beter.

Of anders naar geperforeerde schijven een rgv sp model zoeken.

Hier staan ook nog wel een aantal leuke schijven tussen.

redracingparts
 
Dat is wel heel speciaal, een RGV800. Neem aan dat het een eigenbouw is op basis van de RGV maar dan waarschijnlijk met een, helaas, 800cc viertaktblok.

Heb je de originele voorpoten van de rgv er nog onder, dan kun je zoeken naar 6 zuigerremklauwen van een bv. gsxr 750 srad. Deze passen zonder problemen op je voorvorkpoten. Remt al een stuk beter.

Of anders naar geperforeerde schijven een rgv sp model zoeken.

Hier staan ook nog wel een aantal leuke schijven tussen.

redracingparts

HELAAAAAS :( hihi zeker een 2-takt freak? niks mis mee hoor, race zelf nog met 2-takt.
maar dit is ook leuk. 8-)

heb er nu al een andere schijf en remklauw op zitten, maar ben niet zo weg van die M6 boutjes waar de schijf mee vast zit......en ben de schijf nu op de expi racer aan het bouwen. (brommerracen)

full


vandaar dat ik een andere schijf wil, maar dan met M8 bevestiging, liefst op de normale plaats en natuurlijk wel een aparte soort schijf. *D

die bremboschijven zijn ook wel mjam mjam.
 
kom kom mensen....mister guzzi???? weet uwes misschien nog wat? je hebt altijd van die exotische spullen.

hoe aparter, hoe beter, maar wel goed koop natuurlijk... :P
 
Bovenstaande schijven zijn op de Duitse E-bay te koop voor iets meer dan € 300,00 voor 2 schijven. Ik heb pas 2 voor en 1 achter gekocht voor € 400,00 inclusief verzendkosten (nieuw). Merk is Galver en worden elders op internet voor bijna het dubbele verkocht. Zag ze pas bij de Brabanthallen voor € 249,00 per stuk!
 
Ik heb net ff de lijst met extra'sop mijn fiets naar boven getoverd en daar staat 2x 285 is totaal 570 euro voor mijn waves
 
uche uche...pfjew, dat ga ik dus ff niet doen. :P
hoef er gelukkig maar 1 te hebben :] scheelt weer aanzienlijk in de prijs he.
in ieder geval bedankt voor het zoeken.
 
aaaarrrggghhh, jij hebt ook echt ALLES liggen thuis... :+ niet normaal meer
keertje ergens een piccie van je schuur posten?? :9~


maar Suzrgv, zo te zien hou je maar weinig materiaal over als je M8 in je velg gaat tappen voor die andere schijf...
 
aaaarrrggghhh, jij hebt ook echt ALLES liggen thuis... :+ niet normaal meer
keertje ergens een piccie van je schuur posten?? :9~


maar Suzrgv, zo te zien hou je maar weinig materiaal over als je M8 in je velg gaat tappen voor die andere schijf...

das een adapter, als je goed kijkt zie je de 5 rvs M8 bouten waar hij mee aan de velg vastzit :]

ben al druk aant zoeken, maar heb nog niet echt iets moois gevonden. '(

heeft er misschien iemand een brembo goldline WS13 remschijf van 320mm liggen? die vind ik ook superstrak.

deze :9~
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan