Speciale status overleden MF-ers?

Mochten jullie nog iemand tegenkomen dan hoor ik het graag.
In totaal zijn er zo'n 40 MF'ers overleden voor zover ik het heb kunnen nagaan 😢
Het zou naar mijn idee op zich niet verkeerd zijn om de overleden M.-F.-fers een topic te geven waarin ze een soort van eregalerij al dan niet met een plaatje van M.-F.-er of zijn/haar motor er bij, de M.-F. begraafplaats... Alhoewel ikzelf niet de voorkeur aan afbeeldingen geef...
De dood is een onderdeel van het leven en ik benadruk zeer zwaar: We Mogen Niet Vergeten!!
 
Het viel mij op dat het systeem de leeftijd van de overleden M-Fers doortelt. Is het niet een idee dat die leeftijd voor hun vastgelegd wordt op die in het jaar van overlijden?

Voorbeeld: @motor freak is volgens het systeem 40, maar is overleden op zijn 22e.
 
Ik weet nog iemand namelijk Filegg (Philip Eggermont) een Zuiderbuur ,hij restaureerde oude 2takten en is helaas overleden(17 April 2017) aan de vreselijke ziekte kanker,ik mis zijn topics nog steeds.Vraag me af wat er met zijn prachtige verzameling gerestaureerde 2takten is gebeurd.
 
Foto's van de uitvaart van Robert.
Hier was ik bij.
Moest er weer even aan terug denken.
Aardige jongen. Kwam hem vaak tegen bij de crosskuil bij IJmuiden en een paar groepsritjes.
Het zwarte uitvaartlintje hangt nog boven m’n motor in de schuur.
RIP Robert.
 
Jacco H (Joure West), weet zijn nick niet meer. Twijfel zelfs of hij wel lid was hier. Dan klopt het wel dat hij er niet tussen staat.
 
@Duderuud , dank je wel. Het is echt triest, maar iedereen gaat een keer..
Jaco zakte in 1 keer in elkaar, en hij ging. Bart heeft een strijd tegen kanker gehad, die ie verloor. Voor beide geld, dat ik ze niet zal vergeten.
Het waren goede mensen, met een goed hart.
 
Nog een account voor een in memoriam balkje:

Zie:

Er word niet ver over uitgeweid in het topic.
Ik kan me wel herinneren dat een vriend van mij er bij was, en we het er verschillende keren over gehad hebben.
Mijn interesse voor motorrijden was toen pas net begonnen, en met hem praten over dit ongeval heeft bij mij best wel indruk achter gelaten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan