Speciale status voor de techneuten?

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.948
4.195
De Betuwe
In navolging van Beleid in Techniek hebben we nog een idee. Een idee waar we al heel lang mee spelen...een speciale status voor de meer technisch onderlegde bezoekers.

Het idee is om de banner te gebruiken die de crew ook heeft maar dan zo:
tech.png



Ik gooi er een poll tegenaan, vul die in! Hoe meer stemmen hoe beter.

Het gaat echter nog lastig worden als er "Ja" uit gaat komen want wie krijgt dan die status? Zelf heeft de crew wel wat ideeën maar we horen het ook graag van jullie.

We hopen dat hiermee topicstarters in /TECH wat makkelijker het zelf een conclusie kunnen trekken als ook techneuten reageren.


Disclaimer: De crew beslist rond 1 april wie die status krijgt als het merendeel "Ja" kiest. De crew heeft hierin ook het laatste woord.
 
Ik krijg trouwens steeds meer het idee van een crew-standpunt van : Alles moet, maar we willen niks!




Mensen aanmoedigen de NSB knop te gebruiken... Ik twijfel geen moment meer, in techniek.
Ah. Grappig.

Ik krijg bij jou het idee dat je gewoon overal op mf lekker wilt ouwehoeren ;)

Ook als mf besloten heeft dat dat in één deel niet meer gaat.

Je zoekt oplossingen om jouw wens te laten gebeuren. Met heeel erg veel werk voor anderen.

Maar dat idee krijg ik vanuit ons gesprek hier. Ik mag je verder wel :}
 
Ja je mist wat, waarschijnlijk overheen gelezen: Ikheb niet gezegd dat het louter uit howto's moet bestaan. Een succesvol topic oppoetsen en verplaatsen van het "technische cafe" naar "techniek, vraagbaak"

Er zijn nu al veel bruikbare Howto's die opgepoetst gebruikt kunnen worden.

Hoeveel topics worden er per dag opgelost op een mooie manier? 2, 3? 5 op een goeie dag?
Oppoetsen?

Dat is dus de bestaande discussie veranderen, van dat topic.

Kost erg veel tijd, en doet afbreuk aan juist van jij wilt...


Ik ben nog mee met jouw indeling hoor :)
Op zich zit daar wel wat in. Ik probeer alleen te bedenken hoe dat in de praktijk moet gaan...
 
Als we datzelfde topic bedoelen dan had dat ook anders gekund.
Ik wil niet op jouw stoel gaan zitten maar als je b.v. tegen ts had gezegd: zo gaan we niet met elkaar om hier, let op je woorden of het topic gaat op slot, dan was het waarschijnlijk nooit zo uit de klauwen gelopen. Als een mod het niet doet dan gaan andere het doen en daar wordt het niet altijd beter van, hoe goed bedoeld het ook is.
Maar achteraf is het makkelijk een koe in zijn kont kijken.
Is ook.
Leren we van :t
 
Ja je mist wat, waarschijnlijk overheen gelezen: Ikheb niet gezegd dat het louter uit howto's moet bestaan. Een succesvol topic oppoetsen en verplaatsen van het "technische cafe" naar "techniek, vraagbaak"

Er zijn nu al veel bruikbare Howto's die opgepoetst gebruikt kunnen worden.

Hoeveel topics worden er per dag opgelost op een mooie manier? 2, 3? 5 op een goeie dag?

We beginnen niet van scratch af aan...
Hoe zorgen we er voor dat de technische discussies in het techniek café niet ontsporen?

Mi blijven we dan met t zelfde zitten als nu.

Tenzij me mensen duiden die mbv technische kennis in beginsel een passender antwoord kunnen geven dan 'frits ik heb dat ook met een compleet ander merk en model motor gehad...'
 
Hoe zorgen we er voor dat de technische discussies in het techniek café niet ontsporen?

Mi blijven we dan met t zelfde zitten als nu.
echt ontsporen is een heel ander ding dan dat er wat vervuiling in rondzwerft. Die echt ontspoorde topics bieden ook vaak geen oplossing, zijn veel zeldzamer dan vervuilde topics.


Ik krijg kisten met patchcables terug. Daar haal ik een paar bruikbare catVI uit en die gebruik ik weer, de rest gaat in een grote doos en die vergeet ik,begrijpje wat ik bedoel?
 
Maar wat is dan de toegevoegde waarde van twee gescheiden rubrieken?
Ja, nou dat is maar een idee, jij gooit de lepels en vorken thuis misschien bij elkaar. omdat je van allebei misschien twee hebt, tot je van beide ook 8 hebt, dan moet je. tezij je wil grabbelen en zoeken

Ik heb ze apart,omdat ik van allebei 12 heb. Dat is een kwestie van pre-organiseren,dat is niet an mij, toch dat is layout
 
Ja, nou dat is maar een idee, jij gooit de lepels en vorken thuis misschien bij elkaar. omdat je van allebei misschien twee hebt, tot je van beide ook 8 hebt, dan moet je. tezij je wil grabbelen en zoeken

Ik heb ze apart,omdat ik van allebei 12 heb. Dat is een kwestie van pre-organiseren,dat is niet an mij, toch dat is layout
Ik heb 6 per soort.
En alles ligt hier autistisch.

Ik zoek naar t beste voor mf hier, ik hoop dat je daarin mee kunt gaan :)
 
Hoe zorgen we er voor dat de technische discussies in het techniek café niet ontsporen?
ik zag een mogelijkheid, maar toen ik @Duderuud vroeg of hij regelmatig als koffiedame gratis wilde komen werken bij me en ik als voorwaarde stelde dat ie een tutu moest dragen, eiste hij een face to face gesprek. Toen ik daarop bleef aandringen op de tutu en het alleen via skype wilde doen, ketste het af.
 
Een soort van "BULLSHIT" knop, zodat bullshit reacties als bullshit aangemerkt kunnen worden, nadat 3 users op de bullshit knop hebben gedrukt krijgt de post een andere kleur en / of melding bij een moderator.

Bullshit knop is alleen te gebruiken door techniekers met steeksleuteltje.
briljant
 
Een soort van "BULLSHIT" knop, zodat bullshit reacties als bullshit aangemerkt kunnen worden, nadat 3 users op de bullshit knop hebben gedrukt krijgt de post een andere kleur en / of melding bij een moderator.

Bullshit knop is alleen te gebruiken door techniekers met steeksleuteltje.
:t Waarbij dat steeksleuteltje wel van belang is.
 
En gaat het dan enkel over niet kloppende antwoorden/tips?

Het zal dan ook gaan gebeuren met meningen.

Bijv het banden reparatiekoordje. De ene vind het een prima reparatie, de ander verafschuwd het.

Bij dat soort dingen kan het dus als "bullshit" bestempeld gaan worden, terwijl dat niet waar is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan