Speciale status voor de techneuten?

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.947
4.193
De Betuwe
In navolging van Beleid in Techniek hebben we nog een idee. Een idee waar we al heel lang mee spelen...een speciale status voor de meer technisch onderlegde bezoekers.

Het idee is om de banner te gebruiken die de crew ook heeft maar dan zo:
tech.png



Ik gooi er een poll tegenaan, vul die in! Hoe meer stemmen hoe beter.

Het gaat echter nog lastig worden als er "Ja" uit gaat komen want wie krijgt dan die status? Zelf heeft de crew wel wat ideeën maar we horen het ook graag van jullie.

We hopen dat hiermee topicstarters in /TECH wat makkelijker het zelf een conclusie kunnen trekken als ook techneuten reageren.


Disclaimer: De crew beslist rond 1 april wie die status krijgt als het merendeel "Ja" kiest. De crew heeft hierin ook het laatste woord.
 
In navolging van Beleid in Techniek hebben we nog een idee. Een idee waar we al heel lang mee spelen...een speciale status voor de meer technisch onderlegde bezoekers.

Het idee is om de banner te gebruiken die de crew ook heeft maar dan zo:
Bekijk bijlage 1475173


Ik gooi er een poll tegenaan, vul die in! Hoe meer stemmen hoe beter.

Het gaat echter nog lastig worden als er "Ja" uit gaat komen want wie krijgt dan die status? Zelf heeft de crew wel wat ideeën maar we horen het ook graag van jullie.

We hopen dat hiermee topicstarters in /TECH wat makkelijker het zelf een conclusie kunnen trekken als ook techneuten reageren.


Disclaimer: De crew beslist rond 1 april wie die status krijgt als het merendeel "Ja" kiest. De crew heeft hierin ook het laatste woord.
Sleuteltje 2.0 dus?

Kunnen er dan ook de volgende labels bij komen:
- Technisch gehandicapt
- Levensgevaarlijk
- Offtopic master
- Chronisch ongesteld

Degene voor wie ze van toepassing zijn weten dat zelf ook stiekem wel een beetje.....
 
Ik schijt ernstig van dit topic.
1 er is al een topic over.
2 starten wij zo'n topic krijg je te horen dat 1 en slot
3 ik vind de hard werkende Baksteen gepasseerd
4 Wordt er aan die techneuten wel gevraagd of ze dat etiket willen? Vorige keer niet in ieder geval
5 Er wordt niet ingegrepen bij offtopic gelul
6 hij staat sticky, waardoor de how=to's nog slechter zichtbaar zijn

aanvullingen welkom.
 
1 maar deze is speciaal voor 1 April, anders was daar wel een reactie opgekomen.
2 huh ?
3 ja, maar als er al zo lang word gedaan over zo een steeksleutel ipv het te gewoon te proberen.
4 voel juhjuh gepaseerdt ;)
5 goh das nieuw
6 je had pas nog kritiek op de onvolledigheid van de how-to's

Spendeer de tijd die je hier (ver)doet eens aan een eigen knowledge / kennis database op internet ofzo .
Ik bewonder je inzet maar ben bang dat je aan een dooie koe zit te leuren.
 
Ik schijt ernstig van dit topic.
1 er is al een topic over.
2 starten wij zo'n topic krijg je te horen dat 1 en slot
3 ik vind de hard werkende Baksteen gepasseerd
4 Wordt er aan die techneuten wel gevraagd of ze dat etiket willen? Vorige keer niet in ieder geval
5 Er wordt niet ingegrepen bij offtopic gelul
6 hij staat sticky, waardoor de how=to's nog slechter zichtbaar zijn

aanvullingen welkom.
Hmmmmmmm.... welke zou het beste bij jou passen.... lastig hoor....

Sleuteltje 2.0 dus?

Kunnen er dan ook de volgende labels bij komen:
- Technisch gehandicapt
- Levensgevaarlijk
- Offtopic master
- Chronisch ongesteld

Degene voor wie ze van toepassing zijn weten dat zelf ook stiekem wel een beetje.....
 
Hallo ` Duderuud ,
Het valt mij op dat in technische topics waarin reeds een afdoende reactie/ oplossing is geopperd, dat die open blijven staan voor eindeloze reactie`s ..
Misschien een idee om de experts er dan na beoordeling een slot op te laten gooien .. zodat niet elk topic ontaard in eindeloos gezwam (en dit ook enigzins uitlokt , de een haakt weer in op de ander en vice versa )

Waar ik mijzelf ook schuldig aan maak (in deze Corona dip ..O-)
 
:^
Ik had dat voorgesteld in die zin dat de topicstarter ook een topic kan openen of sluiten... hoe het beleid daaromheen zou moeten zijn weet ik niet, sluiten door derden, openen door mods?
 
Hallo ` Duderuud ,
Het valt mij op dat in technische topics waarin reeds een afdoende reactie/ oplossing is geopperd,
dat is nogal voor interpretatie vatbaar, maar ik ben het met je eens in grote lijnen

en dan vooral het gegeven dat de zogenaamde experts POWERS krijgen.

Had ik al gezegd dat ik niet wil?
 
Een allereerste stap zou al zijn om techniek uit "Algemeen" weg te halen en onder een nieuwe kop "Techniek" of iets van dien aard te plaatsen, al staat die er maar in zijn ééntje onder
 
Terug
Bovenaan Onderaan