speciale tellers voor tellers voor yamaha r6 04

R6obbo

banned user
19 jan 2008
122
0
Amsterdam
hallo allemaal.

het was een uurtje of 7 klaar met werke tis droog denk ff rondje rammen met men r6 nu kan het nog......... haal men zijl van men motor af, trek men pak aan alles, ga zitten schakel hem in zen 1 wil weg rijden.... uhm huh? zit er gewoon een barst in het glasje ( plastic ) wat het ook is lijkt net een grote snee gewoon en ernaast nog 1 iets kleiner als je erop drukt ken je gewoon zowat naar binne je kleine weizer aan tikke.........
dacht dat ik helemaal gek werd als er eentje ziekkelijk zuinig is op zijn motor ben ik het wel godverdomme.........
wat moet ik nou...... wil niet met een motorfiets gaan rijden met andere tellerplaten waarvan de km niet kloppen :/ hij heb pas 8000 op de teller !!!!!
blijf ik gewoon liever nog zo rijden....
kom dit nou door het weer ofzo...?
ik wil al een tijdje ook een gear indicator op men r6 monteren is er meschien een speciale teller met carbon erin ofzo weet ik het voor een 2004 yamaha r6 met een gear indicator erin ofzo want ik vind dit gewoon echt zwaar K..

ik wacht de reacties wel af alvast bedankt groeten rob.
 
Laatst bewerkt:
dat weet ik nog niet daar ga ik juist even over bellen van de week

Bij een 2005 r6 kan je het glaasje ook los vervangen.. kosten daarvan waren iets van 180 euro :X niet al te goedkoop dus.
Edit: het gaat dan om het complete bovenkapje.
 
Laatst bewerkt:
wat moet ik nou...... wil niet met een motorfiets gaan rijden met andere tellerplaten waarvan de km niet kloppen :/ hij heb pas 8000 op de teller !!!!!
blijf ik gewoon liever nog zo rijden....

Mocht je tot vervanging overgaan, maak dan foto's van de tellerstand voor het vervangen en na het vervangen en bewaar die samen met de bon van de nieuwe teller.
krijg je er later een stukje zekerheid voor de koper bij.
of laat het door een (gekeurde) garage doen met notitie
(men is trouwens toch bezig met een soort "nationale autopas" voor motoren???)
 
Bij een 2005 r6 kan je het glaasje ook los vervangen.. kosten daarvan waren iets van 180 euro :X niet al te goedkoop dus.
Edit: het gaat dan om het complete bovenkapje.

mijn god hoop dat je ongelijk heb in die prijs :N
toch niet normaal voor een stuk glas ;(
 
M3rcury heeft helaas gelijk wat betreft de prijs.
Was nl. mijn motor waarvan ook het glas "beschadigd" was na een schuivertje in Ales, waarvan hij de prijs voor mij moest opzoeken.. O-)

Als je 't origineel wilt houden, moet je idd het hele bovenwerk bestellen wat zeker 150e kost.
Daarom heb ik maar besloten om 't glas te vervangen voor een stuk plexiglas wat ik zelf op maat ga zagen.
 
Laatst bewerkt:
ja het is de hele bovenplaat.. stuur ff een mailtje, dan zal ik zo op mijn werk ff kijeknw at het kost.

ja eenmaal begonne nu ik vandaag me r6 ging wassen zaten er 4 in mijn god ik zal der wel ff foto van maken kenne jullie het zien
 
Terug
Bovenaan Onderaan