Speciale Zwarte R1 1998 gestolen

NoFears

Rookie
22 apr 2004
8
0
Zoetermeer
Vanacht is mijn dierbare Zwarte Yamaha R1 uit 1998 gestolen. Hij is uit mijn carport gestolen en draagt het kenteken MY-27-TJ. Als iemand mij de gouden tip kan geven waar hij zich bevind zal ik rijkelijk belonen! De motor ziet er als volgt uit!

full


De motor heeft de volgende kenmerken :

- Vance & Hynes uitlaat.
- Ford ka knipperlichten.
- Supercorsa achterband Diablo Voorband.
- No Fear logo OP de toerentellerplaat!
- 42000km.
- Perfecte staat.

Ik hoop dat iemand hem heeft gezien of misschien een tip heeft.
Ik mis hem nu al ;(
 
Hoop voor je dat ie terug gevonden wordt.

Altijd klote wanneer mensen het nodig vinden om andermans spullen te moeten meenemen.

Suc6!
 
Ligt het aan mij of worden er steeds vaker motoren gestolen?? '(

Of komen er steeds meer mensen op het forum?
Of loop ik een beetje achter (nu 5 maanden op het forum)


I.i.g ik hoop dat zij snel teruggevonden wordt !!

Hopen dat je er achter kan komen waar die stond, bij wie die stond!! })
 
In opdracht van- of door andere R1 rijders gestolen, heb je daar wel 's aan gedacht. B|

Sterkte...
 
Kut voor je zon zwarte zie je niet vaak dus zou het in de gaten houden,
hmm zoetemeer weer bij Denhaag in de buurt.
 
Tnx voor al jullie medeleven ik hoop dat dit jullie nooit gebeurt bij een van jullie en dat die gasten will burn in.... naja you all get the picture
Als jullie nog ideeen hebben waar ik me motor zou kunnen aanmelden meld het dan please.

keep on :]
 
In welk dorp/stad issie gestolen? Erg klote voor je man. Ik zou graag iemand willen betrappen de me motor probeert te stelen. :) Zal ik hem het gelijk afleren.
 
Ben ik onder andere voor dit soort shit buiten Den Haag gaan wonen na de nodige shit ervaringen ( 2 x een motor en een niet meer te tellen aantal fietsen ). Volgen de criminelen mij gewoon naar Zoetermeer :( Sterkte met het verlies zal ik maar zeggen.

Schrale troost................krijg net een Zoetermeers weekkrantje thuis........afgelopen woensdag een TL1000S en afgelopen weekend een R6 gestolen in Zoetermeer. Beide motoren stonden met 2 sloten vast aan een vast object en waren voorzien van alarm. Kortom er is hier gewoon een bende gericht aan het winkelen. Wat ben ik blij dat de mijne binnen uit het zicht staat, al is dat natuurlijk geen garantie :?
 
Da's k*t, sterkte met afhandeling.

En ter lering van ons allen:Hoe stond 'ie op slot?

Hij stond natuurlijk op stuurslot en met een 2cm dik beugel slot aan een metalen frame vast. Motor hoes eroverheen die vastgebonden zat met trouwen (ivm de wind). Ze hebben het gewoon geweten want hij stond nooit zonder hoes...
 
Hij stond natuurlijk op stuurslot en met een 2cm dik beugel slot aan een metalen frame vast. Motor hoes eroverheen die vastgebonden zat met trouwen (ivm de wind). Ze hebben het gewoon geweten want hij stond nooit zonder hoes...

Zie mijn antwoord boven het jouwe. Dit is gewoon een aktieve bende in de regio :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan