Specificaties politiemotoren

wat me wel opvalt.... agenten roemen altijd zo hun speciale rijopleiding.

zal best een stevige training zijn (en ja, ik zie ook wel op straat dat die zuurstok bmw's met bovengemiddelde vaardigheid bestuurd worden) maar.... valt zo'n training niet in het niet bij het normale dag in dag uit op de motor doorbrengen?







(of zitten de agenten echt zoveel aan de koffie dat ze tijdens het werk amper rijervaring opdoen? :+ )
 
Lijken zijn dood.

Of zijn dat leiken :?



Volgens vandale zijn lijken geen dode lichamen:

lij·ken1 (onov.ww.)
1 overeenkomst hebben of tonen => gelijken
2 de schijn hebben het genoemde te zijn => aandoen, dunken, rieken naar, ruiken naar, schijnen, toelijken, toeschijnen, voorkomen
3 bevallen, geschikt zijn voor

lij·ken2 (ov.ww.)
1 [scheepv.] (zeilen) op de wind brassen
2 [scheepv.] (een zeil) met touwwerk omzomen

En 1.2 geeft toch de door mijn gebruikte definitie... Duss...misschien moet je maar geen Nederlands meer proberen te praten...als je er geen verstand van hebt? B|
 
...inhalen voor gevorderden ...

hilarisch (de uitspraak hé, niet het feit van ...)

wat moet ik me daar bij voorstellen?
(op hoeveel manieren kun je nu verdorie iemand voorbijsteken?)

Dagje meedraaien? wil me liever een dagje uitleven op de meeste van die mannen :+

echt wel hoor!! (op de vloer/mat dan hé, niet op de baan, (tenzij het continu rechtdoor is…))
 
Ohja...heel slim om het hele gebeuren bij de politie als een black box niet zichtbaar te maken voor de buiten wereld. Erg handig voor de mensen die eventueel wel geinteresseerd waren naar een taak bij de politie.

Voorbeeld: Stel iemand wil bij de TR, en weet niet of ie eerst 2 jaar op straat moet rondlopen, omdat ie daar geen zin in heeft, kan hij/zij dan direct bij de TR of zit er inderdaad die 2 jaar straatervaring bij? Vooral alleen openheid onder politiemensen zelf geven dan, kom je erg ver mee :W

Dat kan in een aantal regio's.

Tegenwoordig slaat men zo verschrikkelijk door in de "open en transparante" houding van de politieorganisatie dat black box nou niet echt een goede vergelijking is :+
 
Ohja...heel slim om het hele gebeuren bij de politie als een black box niet zichtbaar te maken voor de buiten wereld. Erg handig voor de mensen die eventueel wel geinteresseerd waren naar een taak bij de politie.

Voorbeeld: Stel iemand wil bij de TR, en weet niet of ie eerst 2 jaar op straat moet rondlopen, omdat ie daar geen zin in heeft, kan hij/zij dan direct bij de TR of zit er inderdaad die 2 jaar straatervaring bij? Vooral alleen openheid onder politiemensen zelf geven dan, kom je erg ver mee :W

Mensen die oprecht geinteresseerd zijn weten dat anders te brengen of sturen gewoon een mail. En dan is alles erg transparant en ben ik de eerste om zaken uit te leggen en tips te geven. Je denkt toch werkelijk niet dat ik serieus tijd ga steken in wijsneuzen zoals jij? Je bent kennelijk al genoeg op de hoogte.
 
Volgens vandale zijn lijken geen dode lichamen:

lij·ken1 (onov.ww.)
1 overeenkomst hebben of tonen => gelijken
2 de schijn hebben het genoemde te zijn => aandoen, dunken, rieken naar, ruiken naar, schijnen, toelijken, toeschijnen, voorkomen
3 bevallen, geschikt zijn voor

lij·ken2 (ov.ww.)
1 [scheepv.] (zeilen) op de wind brassen
2 [scheepv.] (een zeil) met touwwerk omzomen

En 1.2 geeft toch de door mijn gebruikte definitie... Duss...misschien moet je maar geen Nederlands meer proberen te praten...als je er geen verstand van hebt? B|


Jij hebt echt niets beters te doen hè ?? ;)
 
:Z :Z
het LIJKT me toch wel duidelijk dat jij niet weet hoe je een woordenboek moet gebruiken

lijk (het ~, ~en)
1 dood lichaam van een mens of dier
2 [scheepv.] boordsel aan de rand van een zeil

Oke...DOH...HUMILIATION

:+ Ik ben echt te gaar van alle tentamens leren...ik vond het al vreemd dast het niet zo goed ging, maar dit duidt wel even aan dat het inderdaad niet helemaal volgens plan gaat
-O-
 
Dat kan in een aantal regio's.

Tegenwoordig slaat men zo verschrikkelijk door in de "open en transparante" houding van de politieorganisatie dat black box nou niet echt een goede vergelijking is :+

Wat zal het zijn, een jaar of 3 geleden, was daar nogal wat onduidelijkheid over/ kon niet overal. Beetje zonde om voor een aantal taken, eerst "onderaan" te moeten beginnen, terwijl dat voor later werk niet echt zeer nodig is, lijkt me. En vandaar die opmerking. *serieus* ik heb vroeger eens gekeken om bij de TR te gaan, maar ik zou het vreselijk vinden om op straat te moeten gaan lopen en te controleren op fietsverlichting (bijvoorbeeld). No offence, maar daar voel ik me gewoon te goed voor. Zeker om daar ook nog eens weet ik veel wat voor een torenhoge boete voor te moeten geven.

Mensen die oprecht geinteresseerd zijn weten dat anders te brengen of sturen gewoon een mail. En dan is alles erg transparant en ben ik de eerste om zaken uit te leggen en tips te geven. Je denkt toch werkelijk niet dat ik serieus tijd ga steken in wijsneuzen zoals jij? Je bent kennelijk al genoeg op de hoogte.

Zie alinea boven jouw reactie. Blijkbaar zit ik toch niet zo te zwetsen als je dacht. Ik heb wel degelijk informatie gezocht back then en dat was de uitkomst.
En als ik moe ben, sta ik inderdaad niet bekend om tactische verwoordingen, maar de inhoud is wel degelijk ergens op gebaseerd. En dan kan je wel met "wijsneus dit wijsneus dat" aankomen, maar dan heb je toch echt de verkeerde voor je.

Jij hebt echt niets beters te doen hè ?? ;)


Jawel, dat is het ergste ;(
 
hoi allemaal,

Ik vraag me af of dit standaard motoren zijn of dat ze zijn gekieteld... wie weet de specificaties van deze motoren en of deze agenten ook gevorderde rijopleidingen krijgen.

Motorisch zijn ze niet gekieteld, maar ze zijn wel helemaal gestript en van de uitrusting voorzien.

KLPD agenten hebben altijd een extra rijopleiding gehad (eentje die ik ook graag zou willen doen, maar dat zit er niet in). Dat geldt overigens ook voor KLPDrs in de auto.

Bij de regio-politie heeft niet iedereen een extra rijopleiding gehad. Maar ga er maar vanuit dat als ze op een Pan of een BMW rijden dat ze die wel gehad hebben en dat je ze alleen met een hele snelle motor op een recht stuk voor kunt blijven :)

Mike
 
Zie alinea boven jouw reactie. Blijkbaar zit ik toch niet zo te zwetsen als je dacht. Ik heb wel degelijk informatie gezocht back then en dat was de uitkomst.
En als ik moe ben, sta ik inderdaad niet bekend om tactische verwoordingen, maar de inhoud is wel degelijk ergens op gebaseerd. En dan kan je wel met "wijsneus dit wijsneus dat" aankomen, maar dan heb je toch echt de verkeerde voor je.

Tja...ik zal inderdaad wel de verkeerde voor me hebben....
 
Kan misschien aan mij liggen maar ik vind die politiemotoren altijd zo
ongelooflijk lang lijken. Bij een "gewone" niet-politie-versie lijken ze
altijd veel korter.

Komt doordat ze achterop zo'n hele stellage hebben. Met de topkoffer op mijn Pan lijkt die ook veel groter dan zonder.

Mike
 
Tja...ik zal inderdaad wel de verkeerde voor me hebben....

Tis de aanvoerder van het B&A voetbalteam. Jij weet anders ook behoorlijk goed hoe je iemand moet beoordelen... Wat voor werk doe je precies, als ik vragen mag?
 
Tis de aanvoerder van het B&A voetbalteam. Jij weet anders ook behoorlijk goed hoe je iemand moet beoordelen... Wat voor werk doe je precies, als ik vragen mag?

Fol...m´n mailadres staat in het profiel...mail maar ff gaan we daar wel ff verder ok? ;)
 
baksteen heeft nog niet gereageerd...wie weet vloeit daar nog een discussie uit :+

Neh, ff ontopic mensen :)
 
Bij de regio-politie heeft niet iedereen een extra rijopleiding gehad. Maar ga er maar vanuit dat als ze op een Pan of een BMW rijden dat ze die wel gehad hebben en dat je ze alleen met een hele snelle motor op een recht stuk voor kunt blijven :)

Mike
Mwoa, toch denk ik niet dat ik dat ga proberen tegen een doorgetrainde motormuis :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan