Specificaties politiemotoren

hilarisch (de uitspraak hé, niet het feit van ...)

wat moet ik me daar bij voorstellen?
(op hoeveel manieren kun je nu verdorie iemand voorbijsteken?)

Eigenlijk op slechts twee manieren; de goede en de verkeerde.
Laten we zeggen dat je leert inhaalkansen te benutten.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een leuk weetje : Die 2002Pan`s 1300 zijn roestbakken !
Als ze meer dan 160 rijden worden ze onstabiel ,het voorwiel wil niet helemaal rechtdoor gaan en gaat slingeren /pendelen/wobbelen |( Het is niet zo dat er niet mee te rijden valt maar boven de 160 is het zeker niet plezierig rijden op deze dingen. :W Grondspeling hebben zo ook amper. Voor de rest is het wel een aardige fiets. :X


ST1300 Pan-European ABS
Max. vermogen 93 kW (126 pk) bij 8.000 tpm
Max. koppel 125 Nm bij 6.000 tpm
Eindoverbrenging cardan met geïntegreerde transmissiedempers
Drooggewicht 289 kg
 
Laatst bewerkt:
Rijopleiding compenseert in de meeste gevallen zonder probleem het aantal pk's dat de eventuele andere motor meer heeft ;)

mooi gezegd...sluit ik me bij aan....
enige waar je het op zou verliezen....is als je een betere rijtechniek hebt en meer bodemspeling....

en vergeet niet...
bijhouden ....is makkelijker als voorop rijden....
 
Geloof mij, je hebt mij liever vóór je dan achter je. Daar zit namelijk je kenteken })
 
Heb nog eens even zitten rekenen. In 8 jaar verkeersdienst heb ik ongeveer twee maanden fulltime rijopleiding in alle vormen genoten, echt genoten! Dit betekent constant een instructeur op je hielen (1 op 3) die je helemaal verrot scheldt als je domme dingen doet en hoogstens goedkeurend bromt als je het goed doet. Rijden tot de reuzel in je bilnaad staat. Tel daarbij op dag in dag uit werkend op de motor doorbrengen in alle soorten weer en daaruit komt die terechte arrogantie dat je bijna iedereen kunt bijhouden/inhalen.

Een R1 e.d. is sneller, maar zo gauw er bochten komen of ander verkeer in de weg rijdt (komt redelijk vaak voor op de openbare weg) dan kunt u het schudden!

Heb mijn pak al weer wat jaren gelden ingeleverd maar ik profiteer nog dagelijks van deze prachtige tijd ( in een gekke bui met mijn nederige 550, voorzien van toerscherm en chemisch toilet achterop een R1 bijhouden op de dijk, wahahahaha! Toegegeven, hij reed niet geweldig, maar toch...)

Endannu... rrrrrrrrrrrrreageren maar, kommakommakommakomma

*D
 
Laatst bewerkt:
Okee J. Hier is de eerste reactie. Je hebt gelijk!!!
(Hoe staat het met de Kawa 3-cilinder)
 
Heel goed. Confucius zei al: De wijze weet wanneer de tijd gekomen is. En als hij dat niet heeft gezegd, klinkt het evengoed wel aardig. Ik hoor het wel!
 
Terug
Bovenaan Onderaan