Specs van een GSX 600 F uit

Ragnar

Rookie
14 okt 2002
13
0
Zaandam
Hi!

Ik heb sinds een maand of 3 en half een Suzuki GSX 600 F (pics zie hier: http://gsx600f.fasthost.tv ) en ik kan nergens de specs vinden van dat ding (vermogen enzo..).
Wel van het nieuwe model maar ja daar verschilt hij van.
Heeft iemand een linkie voor mij??

TIA!
Ragnar
 
Zo te zien aan de kleur en de stickers is je motor van ergens rond 1995 of niet ?
Het nieuwe model GSX600F heeft 80pk en de rest van de specs staan hierboven al.
 
Thanx voor de specs!
Het is inderdaad een motor uit 1996.
Rijdt als een trein, het is mijn eerste motor en ben er erg blij mee!
 
Thanx voor de specs!
Het is inderdaad een motor uit 1996.
Rijdt als een trein, het is mijn eerste motor en ben er erg blij mee!

Rijd inderdaad lekker, maar het vermogen onderin had wel wat beter gemogen. Maarja, over een budget bike mag je niet echt klagen.. hele fijne motor, heb zelf een '93-er sinds mei 2002.
 
Hallo Ragnar,

Er bestaat een club voor de GSXF'en namelijk www.gsxfclub.nl
Hier kan je ook ervaringen uitwisselen middels een forum.

Is idd veel leuk spul te vinden op de website. Ze willen me niet als lid hebben omdat ik een beetje pissig was dat ik niet op het forum het een en ander mocht vragen over de GSX toen ik er eentje wilde kopen, maar hier nog niet helemaal zeker van was. Kreeg pas toegang als ik er een echt zou hebben gekocht. Was ik niet blij mee, had ik ook laten merken. Maarja dat is een verhaal apart.
Staan ook tips op om de motor wat mooier te maken.. ik moet nog even een donker kuipruitje kopen. Vind het originele ruitje echt lelijk. :r (misschien dat dat komt door de dikke rubberen rand op het uiteinde, maar die kan er natuurlijk wel vanaf).
 
Hey lache GSXFer!

Ga meteen ff kijken op die site! 8-)
Zal ik me ook ff aanmelden daaro.

Greetz
 
Graag gedaan.
Donkere ruitjes zijn verkrijgbaar bij www.mdi.nl

http://www.mdi-motorcycle-equipment.nl/ , mdi.nl is namelijk iets anders ;)
Maar ik begrijp wat je bedoelt. Ze zijn daar 80 euro. Vrij prijzig voor een stukje plastic. Ik heb nog zo'n vies rubber geval op m'n kuipruit zitten. Als ik die eraf haal ziet het er ook al wat minder oubollig uit. Daarna komt er een donker ruitje op. Zo lang er nog maar wel iets door te zien is als ik op de tank lig :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan